Enel initiaza programul de modernizare a centrelor de relatii cu clientii

Miercuri, 07 Iulie 2010, ora 11:56
4103 citiri
Enel initiaza programul de modernizare a centrelor de relatii cu clientii

Enel Energie Muntenia anunta ca vrea sa modernizeze aproximativ 40 de centre de relatii cu clientii, in toate cele trei zone din Romania unde activeaza, respectiv Muntenia Sud, Banat si Dobrogea, primele lucrari vor incepe joi, in Bucuresti, potrivit Mediafax.

Fiecare centru de relatii cu clientii modernizat va oferi o abordare moderna si o gama variata de servicii, intr-un singur loc, spune Enel, adaugand ca pana la sfarsitul anului 2011, isi propune sa modernizeze aproximativ 40 de centre de relatii cu clientii, in toate cele trei zone din Romania unde activeaza: Muntenia Sud, Banat si Dobrogea.

Primele care vor intra in procesul de modernizare, incepand de joi, sunt Centrul de Relatii cu Clientii nr.3 - Pantelimon, Centrul de Relatii cu Clientii nr.5 - Giurgiului si Centrul de Relatii cu Clientii nr.12 - de pe Calea Calarasi.

Avand in vedere ca aceste centre vor fi inchise pentru perioada executarii lucrarilor, clientii Enel Energie Muntenia sunt indrumati sa apeleze la canalele alternative de plata a facturilor.

Toate detaliile privind modalitatile de plata se regasesc in pagina trei a facturii.

De asemenea, la fiecare din cele trei centre vor fi afisate harti pe care sunt marcate cele mai apropiate puncte de plata a facturii la partenerii Enel Energie Muntenia.

Informatii suplimentare se pot obtine si apeland Call Center Enel Energie Muntenia la numarul de telefon 021-9636, sau de pe site-ul www.enel.ro.

"In urma lucrarilor de modernizare, centrele de relatii cu clientii vor fi organizate in baza unui concept inovator pentru o cat mai buna gestionare a solicitarilor venite din partea consumatorilor in ceea ce priveste rezolvarea operatiunilor legate de energia electrica, precum si un cadru placut.

In amenajarea suprafetei, o pondere importanta o va avea spatiul dedicat serviciilor dedicate clientilor cum ar fi: informatii si consultanta, gestionarea contractelor si a relatiilor cu clientii", arata Enel.

Potrivit directorului general Enel Energie Muntenia si Enel Energie, Matteo Cassani, modernizarea centrelor de relatii cu clientii face parte din strategia companiei de imbunatatire a calitatii serviciilor, prin care sa fie oferite "avantaje concrete in termeni de eficienta, confort si economie de timp".

"Aceasta intiativa se alatura altor facilitati pe care le-am oferit deja, prin introducerea serviciului Telecitire si a modalitatilor alternative de plata.

Totodata, intentionam ca in scurt timp sa le oferim clientilor si alte produse si servicii noi, in concordanta cu asteptarile lor", afirma Matteo Cassani.

Pentru urmatorul an, Enel Energie Muntenia estimeaza ca toate centrele de relatii cu clientii din aria sa de activitate sa fie modernizate.

Lucrari similare se deruleaza si in centrele de relatii cu clientii Enel Energie din zonele Banat si Dobrogea.

#enel program modernizare centre clienti , #stiri Enel