Peste 10% din vanzarile Eximtur din ultimele trei luni au provenit din tichetele de vacanta

Joi, 23 Iulie 2009, ora 15:32
2808 citiri
Peste 10% din vanzarile Eximtur din ultimele trei luni au provenit din tichetele de vacanta

Agentia Eximtur a vandut in perioada 1 mai-19 iulie pachete turistice prin tichete de vacanta in valoare de 765.988 lei, ceea ce reprezinta 10,26% din totalul vanzarilor de peste 7,4 milioane lei, a declarat joi presedintele Eximtur, Lucia Morariu, potrivit NewsIn.

Reprezentantul agentiei de turism Eximtur a precizat ca se astepta la aceste rezultate, spunand ca tichetele de vacanta in perioada de criza ajuta la sustinerea activitatii turismului.

Ponderea regiunilor in care au fost achizitionate aceste tichete este dominata de Bucuresti, cu 65,4%, urmand Clujul cu 12,4%, Timisoara cu 6,55%, Oradea cu 5,65%, Suceava cu 3,81%, Sibiul cu 3,39%, Baia Mare cu 2,86% si Aradul cu 0,58%.

Morariu a spus ca spera ca scaderea, din acest an, in total a pietei de turism sa fie de numai 20%, si nu 40% cat estimase anterior.

Presedintele Eximtur a adaugat ca daca hotelierii din zona de munte nu se vor alinia la o reducere a preturilor, asa cum au facut cei de pe litoral, sezonul poate fi unul dezastros pentru ei.

Reprezentantul agentiei de turism a afirmat ca a solicitat hotelierilor din zonele de munte sa trimita ofertele lor pana pe data de 31 iulie.

De asemenea, legat de introducerea tichetelor de vacanta, directorul comercial al Accor Services, Dragos Bunescu, a declarat ca are incredere in acest tip de servicii, exemplificand ca in Ungaria acestea sunt introduse din 1998.

Emitentul de tichete de valoare Accor Services detine 50% din piata tichetelor de vacanta, iar la trei luni de la lansare a emis in piata tichete de vacanta de peste un milion de euro.

Potrivit directorului comercial al Accor Services, valoare medie a cheltuielilor facute de o companie pentru un angajat este de 1.500 lei. De asemenea, peste 200 de companii si institutii publice au acordat tichete de vacanta.

 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Sony a lansat o nouă gamă de produse audio pentru iubitorii de muzică cu bas
Sony a lansat o nouă gamă de produse audio pentru iubitorii de muzică cu bas
Sony a lansat o nouă gamă de produse audio, sub denumirea ULT, destinată iubitorilor de muzică care preferă un bas puternic. Linia include patru produse: ULT Field 1, ULT Field 7, ULT Tower 10...
Motorola și-a extins gama de produse: ce oferă noile căști wireless ale producătorului
Motorola și-a extins gama de produse: ce oferă noile căști wireless ale producătorului
Motorola și-a extins recent portofoliul de produse, lansând nu doar noua serie de telefoane mobile Edge 50 - care include modelele Moto Edge 50 Pro, Moto Edge 50 Ultra și Moto Edge 50 Fusion -...
#tichete vacanta, # vanzari, # hotelieri , #stiri Eximtur