Facebook si GM ar putea ajunge la o noua intelegere privind publicitatea

Miercuri, 04 Iulie 2012, ora 11:13
1638 citiri
Facebook si GM ar putea ajunge la o noua intelegere privind publicitatea

General Motors si Facebook discuta despre intoarcerea producatorului auto american sub forma de companie care isi face publicitate platita, la doua luni dupa ce GM anuntase ca va renunta sa mai publice anunturi publicitare pe site-ul retelei de socializare, au declarat surse apropiate situatiei.

Desi cele doua companii mai au pana sa ajunga la o intelegere, conducerea Facebook a incercat sa tina aproape compania GM, cel mai mare producator auto din lume. Facebook nu a insistat ca GM sa se intoarca imediat pentru a-si face publicitate pe site, dar s-a oferit sa prezinte date care sa reflecte eficacitatea reclamelor platite pe site, potrivit Reuters.

Directorul de operatiuni al Facebook, Sheryl Sandberg, a trimis conducerii GM un e-mail, cerand companiei sa revina asupra deciziei, la scurt timp dupa ce constructorul auto a renuntat la publicitate, in luna mai, masura care a scazut increderea in Facebook in contextul in care reteaua sociala urma sa lanseze in cateva zile Oferta Publica Initiala.

Directorul departamentului de vanzari al Facebook, Carolyn Everson, a spus luna trecuta ca cele doua companii vor continua discutiile pe marginea acestui subiect, ramanand deschisa optiunea ca GM sa se intoarca.

General Motors este prima companie care a investit in publicitate pe Facebook si s-a aratat dezamagita de efectele campaniilor de promovare de pe Facebook.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#reclame facebook, #GM contract Facebook, #Facebook GM, #GM reclame Facebook , #Produse