Facebook se afla in negocieri cu Microsoft pentru achizitionarea Atlas Solutions, care ofera servicii de gestionare a reclamelor online.
In cazul in care tranzactia se va finaliza, Facebook va fi in competitie directa cu Google in domeniul publicitatii online si ar putea schimba definitiv aceasta piata.
Atlas Solutions face parte din aQuantive, companie pe care Microsoft a preluat-o in 2007 pentru sase miliarde de dolari, anunta Business Insider.
Pretul pe care Facebook il va plati va fi, cel mai probabil, cu mult sub acest nivel, ultimele oferte pe care Microsoft le-a primit recent pentru Atlas cifrandu-se in jurul a 30 de milioane de dolari. Microsoft a amortizat deja cea mai mare parte a valorii de achizitie aQuantive.
Dezvoltarea sau achizitionarea de tehnologii de ad-serving (solutii tehnologice care selecteaza, distribuie si monitorizeaza anunturile publicitare electronice) este una din ultimele etape pe care Facebook trebuie sa le indeplineasca pentru a realiza propria sa retea de publicitate pe site-uri externe.
Google a achizitionat, din aceleasi motive, solutiile DoubleClick in 2007, pentru trei miliarde de dolari.