Facebook si-a sporit veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile intr-un ritm cu mult peste asteptari si a reusit sa-si creasca pretul actiunilor cu 13%.
Facebook a anuntat, marti, ca acum publicitatea pe dispozitive mobile este responsabila pentru 14% din veniturile sale totale, incasate din publicitate. Investitorii au fost reasigurati, cu aceasta ocazie, ca reteaua sociala incepe sa gaseasca metode de a castiga bani de pe urma utilizatorilor de smartphone si tablete, scrie Reuters.
Veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile au ajuns aproximativ la nivelul de 150 de milioane de dolari in trimestrul trei al lui 2012, o crestere substantiala fata de estimarile de 40-50 de milioane de dolari pentru trimestrul doi, si castiguri aproape inexistente pe trimestrul intai.
Veniturile totale din publicitate au crescut cu 36% in T3, pana la nivelul de 1,09 miliarde, dupa ce in trimestrul doi au avut o crestere de 28%.
Efectul acestor vesti asupra actiunilor a fost vizibil, pretul lor a crescut cu 13%, pana la nivelul de 21,97$, in tranzactiile de marti, dupa inchiderea bursei.