Ai o afacere? Vezi de ce n-ai nevoie de Facebook

Miercuri, 23 Februarie 2011, ora 18:35
2499 citiri
Ai o afacere? Vezi de ce n-ai nevoie de Facebook

Cu toate ca Facebook a facut numeroase imbunatatiri, avantajoase pentru companii, in unele cazuri, reteaua de socializare nu este cea mai fericita solutie de comunicare cu clientii. Iata cateva situatii in care o pagina de Facebook ar putea face mai mult rau decat bine companiei tale.

Nu ai resursele necesare pentru a investi pe Facebook

Singurul lucru mai rau decat a nu fi pe Facebook este de a avea o pagina neactualizata.

A-ti crea o pagina de brand pe Facebook inseamna a investi timp si resurse.

Pentru a-ti crea o prezenta puternica pe Facebook, vei avea nevoie de o persoana care sa poata crea content, sa inceapa conversatii, sa raspunda interactiunilor si sa modereze activitatea.

Daca nu esti dispus sa te implici in dezvoltarea acelei pagini de Facebook si daca nu ai timpul necesar pentru a-l investi online, atunci mai bine stai acasa, nu-ti crea contul.

Odata ajuns acolo, trebuie lucrat.

In caz contrar, praful se va depune atat pe contul de Facebook cat si pe credibilitatea ta.

Audienta ta nu e acolo

Nu presupune ca audienta ta se afla pe Facebook doar pentru ca acesta e noul trend in marketing.

Ca mic intreprinzator, este o pierdere de timp si de bani care nu te va ajuta sa-ti construiesti reputatia.

Mai bine deschide contul de Analitycs, agenda si intreaba-ti clientii ce retele sociale folosesc si cat timp petrec online, inainte de a face pasul catre Facebook.

Facebook nu se alinieaza cu obiectivele afacerii tale

Nu toate micile intreprinderi pot beneficia din prezenta pe retelele sociale.

In cazul in care afacerea ta este una birocratica, in care orice decizie trebuie sa treaca prin departamentul juridic sau PR inainte de a fi facuta publica, atunci retelele sociale pot fi o piedica in calea succesului tau.

De asemenea, daca interactiunea cu clientii nu e chiar punctual tau forte, nu te aventura.

Lucrurile fortate denota falsitate.

Nu poti tine ritmul cu retelele sociale

Nu e vorba doar de actualizarile zilnice si de interactiunile obligatorii care cer destul de mult timp, dar trebuie sa te acomodezi de fiecare data cu noile schimbari pe care le face Facebook.

A-ti crea o prezenta pe Facebook inseamna multa atentie in momentul in care site-ul scoate o aplicatie, doar pentru a o implementa din nou cateva zile mai tarziu.

Trebuie sa fii la curent cu toate practicile la moda, fiindca lucrurile se misca cu viteza luminii in universul retelelor sociale.

O secunda de neatentie si poti rata o mare oportunitate.

Desigur, regulile nu se aplica doar pentru Facebook.

Inainte de a investi in orice alta retea sociala sau canal de marketing pentru afacerea ta, gandeste-te de ce faci asta si cum vei folosi noul instrument de marketing pentru a-ti atinge obiectivele.

Nu iti trebuie o pagina de Facebook, doar fiindca e la moda.

Fii prezent doar daca afacerea ta are nevoie de Facebook.

#cont de facebook, #facebook pentru companii, #retele de socializare , #stiri Facebook