Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cat de importante sunt Facebook si Twitter pentru compania ta

Cat de importante sunt Facebook si Twitter pentru compania ta

Social media nu este o stiinta exacta, care sa implice detalii amanuntite, cum ar fi constructia de rachete, insa e bine de stiut ca exista niste mituri, care ofera o perspectiva gresita asupra interactiunii cu clientii. 

Prea multe companii care au apelat deja la serviciile oferite de platformele de socializare aplica aceleiasi strategii ca si in cazul canalelor de massmedia traditionala, ceea ce nu este recomandat.

Cei care isi promoveaza afacerea si prin intermediul canalelor de social media trebuie sa fie constienti ca nu vor avea un flux mare de clienti doar pentru simplul fapt ca si-au facut site sau pagina pe Facebook, scriu cei de la The Media Online.

Pentru a-i impulsiona trebuie sa aratati de ce sunteti capabili, sa le furnizati un continut de calitate si sa fiti pregatiti sa purtati conversatii reale, daca veti fi solicitati sa faceti asta. Cu siguranta le veti atrage atentia daca veti da dovada de profesionalism si seriozitate.

Odata ce va impliciati in social media ca furnizori de servicii trebuie sa fiti gata sa ascultati, precum sa si vorbiti, chiar si atunci cand clientii nu va vor spune ceea ce v-ar placea sa auziti. Trebuie sa fiti transparenti si sa raspundeti criticilor sau sa vi le asumati, daca e cazul.

Pe canalele de socializare clientii nu sunt pasivi si anonimi, ci vor reactiona cu voi, de aceea trebuie sa fiti pregatiti sa faceti fata.

Multe companii abordeaza social media ca niste canale separate de celelalte departamente, o abordeaza ca pe o insula, ceea ce este gresit.


Mesajele pe care le transmiteti prin intermediul acestor canale de comunicare trebuie sa fie in concordanta cu brandul si cu departamentul de marketing.


Citeste continuarea pe ziare.com



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1194 ori