Ce trebuie sa stie o companie pentru a avea succes pe Facebook

Miercuri, 02 Iunie 2010, ora 19:11
2188 citiri
Ce trebuie sa stie o companie pentru a avea succes pe Facebook

Marile companii au deja conturi pe Facebook si Twitter insa nu toate au cunostintele necesare pentru a-si consolida brandul cu ajutorul instrumentelor de social media.

In viziunea specialistilor citati de Techcrunch.com, exista patru legi ale social business-ului:

1. Compunerea unei agende de marketing mai larga

Inainte de a crea o strategie pentru Facebook, incercati sa va intelegeti clientii: unde sunt localizati geografic, ce comportament online au, ce prieteni au.

2. Regula lui 80%

Atingerea succesului pe o retea sociala se compara cu lansarea unui produs nou.

Asa cum pregatirea dinaintea lansarii unui produs inseamna 80% din succes, la fel se intampla si in cazul inscrierii corecte pe o retea sociala.

3. Mai multi comunicatori genereaza confuzie - sistemul de CRM

Pe Facebook, mai multi angajati ai unei companii pot comunica cu acelasi client, ceea ce poate genera confuzie. De aceea, este nevoie de un sistem de CRM (Managementul Relatiei cu Clienti) social.

4. Actualizarea in timp real nu este suficient de rapida

Site-urile de stiri, de comunicate de presa si blogurile publica content, de cele mai multe ori, in urma unor evenimente. Modificarea statusului pe Facebook se face in timp real.

Retelele sociale incep sa puna accentul pe publicarea planurilor de viitor ale companiei.

O consecinta importanta a expansiunii retelelor sociale este modificarea identitatii de brand a unei companii.

Pe de o parte, o companie va fi perceputa ca fiind mai putin formala si mai umana.

Pe de alta parte, cu cat numarul de evanghelisti gratuiti este mai mare, cu atat va fi mai greu de controlat mesajul initial al companiei.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#facebook, #media, #retele, #social, #sociale, #twitter , #stiri Facebook