Cum abonezi lista de Facebook la newsletter-ul afacerii tale

Joi, 27 Ianuarie 2011, ora 17:30
2373 citiri
Cum abonezi lista de Facebook la newsletter-ul afacerii tale

E-mailul, ca instrument de marketing, este cel mai eficient si rapid mijloc de comunicare one-to-one al unei firme cu clientii sai. Expertii citati de entrepreneur.com iti ofera patru sfaturi care sa te ajute sa creezi un continut valoros pe care clientii tai sa-l impartaseasca cu prietenii lor de pe Twitter, Facebook, LinkedIn sau alte retele sociale.

Cere feedback de la clienti

Ai impresia ca stii ce ii intereseaza pe  clientii tai? Afla mai multe despre nevoiele lor prin feedback.

Utilizeaza anchete, sondaje, si crowdsourcing-ul (intrebari pe Facebook, Twitter, LinkedIn, si blog-uri) pentru a afla care sunt principalele puncte de interes ale clientilor tai.

Invita-i sa-si impartaseasca experientele legate de afacerea si industria in care activezi.

Poti expune in newsletter cele mai convingatoare povesti, pe care sa le postezi si pe retelele sociale. Nu uita sa le ceri permisiunea inainte de a povesti intamplarile pe retelele sociale.

Ofera continut variat


Ajuta-ti utilizatorii sa se regaseasca in povestile pe care tu le creezi.

Formatul unui continut de newsletter care poate fi postat pe retelele sociale poate cuprinde probleme comune si solutiile tale la aceste probleme.

Deschide o discutie si propune-le tuturor sa se alature.

Exprima-ti punctele de vedere si incurajeaza-ti clientii sa scrie cat mai multe comentarii.

Ofera studii de caz si invita-ti clientii sa-si prezinte povestile legate de modul in care au facut cunostinta cu serviciile tale.

Ofera un premiu pentru cea mai buna poveste.

Posteaza stiri din industria in care activezi, tendinte, sau statistici.  Nu uita de articolele cu anumite personalitati si interviurile cu expertii.

Creeaza continut pe care oamenii sa-l “imparta” cu altii

Oamenilor le place sa dea mai departe informatiile interesante, utile sau care ii amuza.

Deschide discutii interesante pe pagina ta pentru a atrage atentia.

Stai departe de subiectele legate de politica sau de religie, cu exceptia cazului in care acesta este domeniul tau de activitate.

Da mai departe


Adauga in teaserul articolelor tale linkuri care sa redirectioneze clientii direct spre retelele sociale.

Pune linkuri spre Facebook, YouTube sau alte retele sociale direct din newsletter, blog sau site.

Posteaza titlurile articolelor pe Twitter, LinkedIn Facebook si directioneaza-le catre newsletter.

Dovedeste-le clientilor tai ca prin abonarea la newsletter nu au decat de castigat informatii utile pentru afacerea lor.

#email instrument de marketing, #facebook, #continut, #abonare newsletter, #retele sociale , #stiri Facebook