De ce ar trebui folosit Facebook in companii

Miercuri, 21 Iulie 2010, ora 13:21
4807 citiri
De ce ar trebui folosit Facebook in companii

Facebook si Twitter pot fi instrumente folositoare de comunicare nu numai intre companii si clienti, ci si in interiorul companiei, potrivit Forbes.com.

Social media, fie ca este vorba de Twitter, Facebook, Linkedin sau Youtube, au schimbat modul de a interactiona, in intreaga lume. Userii au gasit in aceste canale noi metode de a se exprima, de a se conecta cu oameni pe care nu i-ar fi cunoscut altfel si de a schimba cursul unor evenimente, ca in cazul strangerii de fonduri pentru victimele cutremurului din Haiti.

Corporatiile care nu si-au respectat clientii au avut de suferit, dupa ce acestia si-au facut cazul cunoscut prin intermediul retelelor de socializare.

Daca s-au convins de puterea social media in relatia cu clientii, executivii marilor companii sunt inca sceptici in ceea ce priveste comunicarea interna, prin intermediul retelelor sociale.

Multi manageri au interzis folosirea acestora la locul de munca, pentru a nu scadea productivitatea angajatilor.

Acestia nu iau in calcul posibilitatea de ineficienta a celorlalte forme de comunicare. Nimeni nu poate garanta ca toate e-mailurile si telefoanele date sunt in interes de serviciu, spun expertii Forbes.

Ceea ce poate face social media, in plus fata de celelalte forme de comunicare, este sa rezovle o problema importanta intalnita in 9 companii din 10: intelegerea si executarea strategiilor pe termen scurt, mediu sau lung.

Punerea in aplicare in mod corect a unei strategii depinde de comunicarea ierarhica si de asumarea responsabilitatii.

Cele mai multe strategii sfarsesc in esec din doua motive: pe de o parte, angajatii nu iau in considerare strategia adoptata iar, pe de cealalta parte, managementul ignora parerile angajatilor, cu privire la deciziile strategice.

Intreruperea comunicarii nu poate fi rezolvata de e-mailul impersonal iar discutiile fata in fata intre management si angajati, intr-o companie mare, ar dura prea mult si ar putea afecta productivitatea.

Dincolo de simpla utilizare a retelelor de socializare pentru a pastra legatura cu proprii angajati, marile companii trebuie sa invete sa le foloseasca pentru a construi strategii mai bune, pe care sa le comunice mai bine inainte de a le pune corect in aplicare.

Samsung și Qualcomm vor să ducă viteza 5G la alt nivel. Despre ce tehnologie este vorba
Samsung și Qualcomm vor să ducă viteza 5G la alt nivel. Despre ce tehnologie este vorba
Samsung și Qualcomm au anunțat recent rezultatele promițătoare ale testelor efectuate cu tehnologia avansată de modulație 1024 QAM (Quadrature Amplitude Modulation), înregistrând o...
#companii, #de, #facebook, #media, #retea, #social, #socializare , #stiri Facebook