Secretele Facebook, pentru un marketing de succes

Sambata, 24 Iulie 2010, ora 22:26
4248 citiri
Secretele Facebook, pentru un marketing de succes

In epoca retelelor sociale, nicio afacere care se respecta nu are voie sa fie absenta de pe Facebook, spun expertii citati de Mashable.com.

Iata cateva sfaturi pentru ca o afacere sa capete vizibilitate maxima in fata celor peste 500 de milioane de utilizatori, recent anuntati de compania lui Mark Zuckerberg.

Construieste pagina afacerii

Poti crea o pagina Facebook pentru companie sau numai pentru un brand sau produs. Facebook ofera utilizatorilor posibilitatea de a crea o pagina speciala dedicata unei personalitati sau in sprijinul unei cauze.

Poti crea o pagina dedicata afacerii tale dand click pe linkul "Create a page", aflat pe prima pagina a Facebook. Dupa ce alegi scopul paginii ( promovarea unui brand, a unui artist sau a unui website), selecteaza un nume potrivit pentru aceasta.

Odata ce pagina a fost creata, poti sa o configurezi, dupa propriile dorinte. Adauga logo-ul companiei, descrierea acesteia, poze cu angajati si produse. Nu mai ramane decat sa iti promovezi pagina in randul utilizatorilor Facebook, care sa dea click pe butonul "Like" un numar cat mai mare.

Atrage cat mai multi fani

Primul lucru pe care ti-l sugereaza Facebook atunci cand creezi o pagina de brand este sa iti inviti prietenii personali sa devina "fani" ai paginii.

Problema este ca acestia sunt probabil familiari cu produsele si serviciile companiei tale, devenind irelevanti pentru afacerea ta, din punct de vedere al marketingului.

Foloseste widget-urile Facebook, care te vor ajuta sa iti promovezi pagina de Facebook pe site-ul si blogul companiei. Adauga un link catre pagina de Facebook si in semnatura folosita in e-mailuri.

Daca dispui de un buget de promovare si vrei o campanie agresiva de strangere de fani, poti folosi serviciul de anunturi al Facebook.

Implica fanii

Tot efortul de creare a unei pagini de Facebook si de populare a acesteia cu cat mai multi fani este lipsit de sens, daca acestia nu sunt implicati in dialogul social.

Acum ca ai adus un numar mare de potentiali clienti, trebuie sa le dai un motiv serios pentru a se intoarce pe pagina afacerii tale.

Asigura-te ca adaugi continut nou in fiecare zi. Clientii vor sa fie informati si implicati, dar nu bruscati.

Este indicat sa faci legatura intre diverse produse si servicii pe care le vinzi cu diverse situatii care apar in viata userilor.

In loc sa vorbesti cu audienta, incearca sa le insufli fanilor dorinta de a comenta si de a da feedback, ceea ce va duce la formarea unui sentiment de comunitate adevarata.

#facebook, #marketing, #retele, #secrete, #sociale , #stiri Facebook