Familia princiara Grimaldi critica dur filmul biografic "Grace de Monaco"

Luni, 05 Mai 2014, ora 10:38
2050 citiri

Familia princiara Grimaldi a publicat un comunicat in care isi reafirma dezacordul fata de filmul 'Grace de Monaco', regizat de Olivier Dahan, informeaza lesoir.be.

Chiar inainte de prezentarea peliculei in deschiderea Festivalului de la Cannes, filmul a fost in centrul unei polemici. In afara celei dintre regizorul francez Olivier Dahan si distribuitorul american Weinstein, care a avut obiectii legate de montajul filmului, familia Grimaldi si-a exprimat inca o data nemultumirea fata de continutul lungmetrajului.

Familia princiara anuntase inca de acum cateva luni ca proiectul se realizeaza impotriva vointei sale, pozitie confirmata in noul comunicat. Albert, Stephanie si Caroline apreciaza ca 'Grace de Monaco' este 'o deturnare a istoriei de familie'. 'Palatul princiar tine sa reafirme ca acest lungmetraj nu poate fi considerat nicidecum un film biografic.

Trailerul fantezist confirma caracterul de fictiune al filmului, intarindu-ne convingerea lasata de citirea scenariului ca este o pagina de istorie a Principatului bazata pe referiri istorice si literare eronate si indoielnice', se arata in comunicat.

Familia princiara adauga faptul ca 'regizorul si producatorii au refuzat sa ia in considerare numeroasele observatii formulate de Palat, care ar fi putut duce la revizuirea totala a scenariului si a personajelor'. In concluzie, familia Grimaldi 'nu doreste sa fie asociata in niciun fel cu acest film, care nu reflecta deloc realitatea, si regreta ca istoria sa a facut obiectul unei deturnari in scop pur comercial'.

#familia princiara Grimaldi, #filmul Grace de Monaco, #regizor film , #Regizori