Clientii bancilor sunt nemultumiti in general, asa cum reiese din statisticile reclamatiilor trimise catre ANPC, ca nu au fost informati suficient cand au semnat contractul de credit, iar documentatia a fost prea stufoasa si greu de inteles, in alte cazuri creditele fiind acordate prea usor.
"Din statistica reclamatiilor inregistrate la ANPC, nemultumirile consumatorilor sunt in mare parte referitoare la faptul ca, in momentul semnarii contractului de credit, nu au fost informati suficient, recunoscand totodata ca le-a fost pusa la dispozitie o documentatie stufoasa, greu de inteles de un consumator fara cunostinte in domeniul financiar-bancar.
O alta problema des intalnita este aceea ca in faza incipienta de acordare a creditelor pasii in vederea obtinerii acestora sunt destul de simpli, de multe ori chiar telefonic, modalitate care poate duce in eroare consumatorul si sa-l puna in situatia de a accepta semnarea contractului la fel de rapid ca si modalitatea de prezentare a ...citeste mai departe despre "ANPC avertizeaza: Clientii nu sunt informati suficient cand iau credit" pe Ziare.com