Banca Nationala a Romaniei se afla in faza de evaluare a propunerilor referitoare la implementarea unui mecanism independent care sa incerce sa solutioneze eventualele litigii dintre consumatorii de servicii financiare si prestatorii acestor servicii inainte de apelarea la instanta, respectiv mediere, arbitraj sau o institutie publica independenta, sustine viceguvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Bogdan Olteanu.
"Va trebui sa alegem o cale. O institutie cu competente pe toate domeniile sau constatam si in aceasta situatie existenta unei specificitati a industriei financiare si a serviciilor financiare si necesitatea separarii domeniului pietelor financiare, care este mai larg decat al serviciilor bancare? Separam aceste piete financiare de zona economiei reale? (...)
Sunt intrebari la care trebuie, probabil in aceasta primavara, sa dam un raspuns si sa facem propuneri de legiferare. Vom astepta apoi din partea Parlamentului sa ne creeze cadrul institutional in care sa ...citeste mai departe despre "Ce plan are BNR pentru a rezolva litigiile dintre clienti si banci" pe Ziare.com