Serviciul de tranzactii online Home'Bank al ING nu a functionat luni dimineata.
Clientii bancii care au incercat sa intre in aceasta dimineata in contul lor de pe Home'Bank nu au reusit. Asadar, orice operatiune online - fie ca au vrut sa verifice cati bani au in cont, fie ca au vrut sa faca o plata - a fost blocata.
Am semnalat problema pe pagina de Facebook ING Web Cafe si iata ce raspuns am primit de la reprezentantii bancii:
UPDATE 11:12 - Reprezentantii ING au venit cu o explicatie oficiala legata de problemele de luni dimineata cu Home'Bank-ul. Acestia asigura ca serviciul este functional in varianta pe mobil.
Unii utilizatori de Facebook spun ca ei au sunat la ING pentru a-si verifica soldul, mai exact la numarul 031 406 24 64. Totusi, oamenii si-au exprimat frustrarea pe retelele sociale, pentru ca nu puteau face absolut nimic online.
UPDATE 11:30 Serviciul Home'Bank al ING si-a revenit, asa ca acum functioneaza normal atat pe mobil, ...citeste mai departe despre "ING a avut iar probleme luni dimineata: UPDATE Serviciul online si-a revenit" pe Ziare.com