Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) aloca 1,7 milioane de lei, fara TVA, pentru achizitionarea unor servicii de realizare a unei campanii media pentru promovarea Regio - Programul Operational Regional in presa scrisa si pe Internet.
Potrivit anuntului de participare publicat joi pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice, se vor realiza si difuza 64 de publireportaje adaptate pentru presa nationala (cate unul pentru fiecare proiect in parte).
In fiecare saptamana vor fi prezentate cate doua publireportaje. Fiecare publireportaj va fi publicat in trei ziare nationale pe saptamana, in zile diferite, astfel incat sa fie acoperit intervalul de difuzare luni-joi. Vor fi omise zilele de vineri, sambata si duminica din planul de difuzare.
De asemenea, vor fi realizate si difuzate alte 64 de publireportaje adaptate pentru mediul on-line (cate unul pentru fiecare proiect in parte). In fiecare saptamana vor fi prezentate cate doua publireportaje. Fiecare publireportaj va fi afisat pe 3 site-uri de stiri pe saptamana, in zile diferite, astfel incat sa fie acoperit intervalul de difuzare luni-joi. Vor fi omise zilele de vineri, sambata si duminica din planul de difuzare.
Banii provin din fonduri europene (Programul Operational Regional 2007-2013).
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 31 decembrie, ora 10:00. MDRT va organiza in 10 ianuarie 2013 o licitatie deschisa, in urma careia se va allege oferta cu pretul cel mai scazut.
Peste 84 mil. lei au fost alocate numai in acest an pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica in tara si in strainatate
Peste 84 milioane lei au fost alocate numai in acest an pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica in tara si in strainatate.