Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Computer Troubleshooters

Computer Troubleshooters
Compania Computer Troubleshooters reprezinta la ora actuala liderul afacerii de nisa orientata catre ofertarea de servicii IT. Afacerea se fundamenteaza pe o retea internationala de aproximativ 500 de filiale prezente in 24 de tari.

Concept: Servicii IT la domiciliul clientului
Zona vizata: Orase mari
Tip locatie: Birou
Spatiu locatie: 50 mp
Taxa franciza: 3000 Euro
Investitie totala: 4000 Euro
Taxa: Redevente: 2% din CA la peste 10.000 Euro si 160 euro la sub 10.000 Euro, lunar.
Tara origina: Australia
Numar locatii: peste 500
Tip contract: Franciza




Fondatorii Computer Troubleshooters Wilson&Suzane McOrist au inceput sa dezvolte conceptul in 1996 in Australia dupa ce au vandut prima lor franciza : Express Bookkeeping care ajunsese la 200 locatii francizate.

Prezenta in peste 24 de tari cu peste 500 de locatii, Computer Troubleshooters a intrat pe piata Romaneasca in anul 2005 iar in prezent are deschise 11 locatii in orasele: Bucuresti, Focsani, Bacau, Tg. Mures, Cluj, Oradea, Timisoara, Craiova, Resita, Deva, Sibiu.


Succesul francizei Computer Troubleshooters a determinat situarea pe primul loc in topul francizelor IT din lume, calificare realizata de prestigioasa revista Entrepreneur in 2005.


Strategia de dezvoltare a francizei Computer Troubleshooters in Romania


Computer Troubleshooters Romania are in vedere un sistem de non-concurenta bazat pe teritorialitate dar si pe exclusivitate de portofoliu. In aceste conditii cunoasterea mediului economic si a domeniului service din piata locala este o necesitate.


Clientii target ai francizei Computer Troubleshooters


Clientii care CT ii vizeaza sunt atat companii locale cat si persoane individuale care poseda calculatoare. Targetam doua segmente de clienti: Corporate & Retail.


Parteneri pe care ii vizeaza franciza CT



Intreprinzatori cu experienta / studii superioare in domeniul IT cu bune abilitati de comunicare si relationare si care doresc sa inceapa o afacere de succes pe cont propriu
Companii care au acelai obiect de activitate cu CT si care doresc sa isi creasca notorietatea pe piata precum si forta financiara prin operarea sub un nume intenational ce furnizeaza suport tehnic si comercial
Intreprinzatori care sesizeaza potentialul din piata locala si care poseda abilitati de marketing si vanzare si sunt interesati sa inceapa propria afacere sub o marca puternica
Companii care pe langa activitatea de service furnizeaza activitati conexe: vanzare componente si piese de schimb, accesorii, servicii web design, etc.

Derularea procesului de francizare



Discutii cu potentialii parteneri

Reputatia francizatului la nivel local este foarte importanta
Necesitatea unui nivel minim al capitalului initial de investitie al francizatului
Discutii preliminare care au in vedere o informare reciproca


Incheierea contractului de franciza si stabilirea teritoriului de exclusivitate
Francizorul va derula o sesiune de training pentru francizat - in timpul careia se va disemina informatii indispensabile demararii corecte a noii afaceri in franciza. Ulterior, in functie de schimbarile din piata locala - concurenta, preferinte consumatori - si/sau in functie de eventuale modificari in pacheul de servicii si/sau produse ale companiei CT, se vor organiza seminarii pentru introducerea unor noi strategii de dezvoltare, de vanzare, etc.
MasterFrancizorul va pune la dispozitia francizatului marca, Know-how-ul (tehnicile de vanzare si marketing, informatiile technice, etc), va furniza layout-urile materialelor promotionale
Francizatul, in functie de modelele de materiale publicitare si de identitatea CT le va tipari si le va folosi pentru campaniile sale locale.
Se va mentine o permanenta legatura cu francizatul, pentru a analiza informatiile primite de la francizati: despre piata locala, concurenta, evolutii ale mediului de afaceri regional, situatile financiare, evaluarile personalului, etc.
Francizatul va participa la dezvoltarea retelei )reuniuni, seminarii, chestionare)

Consideratii financiare ale afacerii Computer Troubleshooters


Taxa de intrare in franciza este in valoare de 3000 euro. Sistemul de franciza impune prezenta unei astfel de taxe in schimbul careia francizatul beneficiaza de statutul de membru al retelei si dreptul de a utiliza marca respectiva.


Taxa administrativa este un procent din Cifra de Afaceri a francizatului, de 2%, insa nu mai putin de 240 euro pe luna. Procentul de 2% se aplica numai la veniturile din serviciile IT furnizate de francizat.


Taxa administrativa reprezinta plata pentru suportul tehnic, marketing, managerial si administrativ oferit periodic de Masterfrancizor. Know How-ul Master Francizorului va trece permanent prin procese de actualizare iar noile informatii dobandite in urma cercetarilor vor fi trasmise francizatului pentru perfectionarea: campaniilor de marketing; Managementului afacerii; Tehnicilor de marketing si vanzare si Planurile de abonamente si servicii.


Taxa de publicitate in valoare de 100 euro va fi colectata lunar de la fiecare francizat si este destinata bugetului de bublicitate nationala.




Conform politicii AV Franchise Consulting, consultanta pentru aceasta franciza este gratuita si lipsita de orice comisioane ulterioare.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1037 ori