A fost descoperit al doilea cel mai mare meteorit din lume (Foto)

Marti, 13 Septembrie 2016, ora 09:53
A fost descoperit al doilea cel mai mare meteorit din lume (Foto)
Foto: Arhiva Ziare.com

Oamenii de stiinta au descoperit un meteorit, care cantareste 30 de tone si care ar putea fi al doilea cel mai mare din lume.

Acesta a fost gasit de o echipa de cercetatori de la Asociatia de Astronomie din provincia Chaco, din nordul Argentinei, relateaza EFE.

Descoperirea a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute in apropiere de localitatea Gancedo, int-o zona denumita Campo de Cielo, unde in urma cu circa 4.000 de ani a avut loc o ploaie de asteroizi metalici.

Mario Vesconi, presedintele asociatiei, a declarat ca este surprins de dimensiunea fragmentului descoperit ce depaseste asteptarile investigatiilor care au fost realizate in zona in ultimele luni.

Vezi si un nou tip de meteorit descoperit pe Terra, care nu seamana cu nimic din ce s-a gasit pana acum