Opel Vectra are un urmas frumos

Joi, 24 Iulie 2008, ora 13:13
1500 citiri
Opel Vectra are un urmas frumos

Insignia, noul model de clasa medie lansat de General Motors la Salonul de la Londra, mizeaza pe aspectul modern si tehnologia de ultima ora. Factorii de decizie de la General

Motors sunt superstit

iosi. Au recunoscut-o

chiar ei, zilele trecute, la

Londra, cu ocazia evenimentului

de prezentare a celui mai nou model

din gama Opel, la care a fost

prezent si reprezentantul EVZ.



Insignia, berlina de clasa medie

care va inlocui Vectra, a fost lansata

luni, la Londra, dintr-un motiv

cat se poate de simplu: actuala

generatie Corsa, care a fost etalata

intaia oara tot in capitala Regatului

Unit, se bucura de un succes

substantial, unul pe care, nu-i

asa?, cei de la GM il doresc si pentru

Insignia.



Lasand gluma la o parte, alegerea

Salonului International de la

Londra a venit firesc, ca o recunoas

tere a rezultatelor excelente

pe care le raporteaza in ultima

vreme Vauxhall, brandul sub care

sunt comercializate in Insula

modelele vandute pe continent cu

sigla Opel.



Mai bine ca in fotografii



Aproape ingropata in urma cu

cativa ani, sub asaltul segmentelor

monovolum si SUV, dar si ca urmare

a aparitiei tot mai multor

modele de nisa, clasa medie orchestreaza

o revenire de zile mari.

Pentru a va face o idee, amintit

i-va de Renault Laguna, Citroen

C5, Honda Accord, Ford Mondeo

sau Mazda6, modele noi care arata

foarte bine, sunt incapatoare, au

un comportament rutier mult

imbunatatit, ofera motoare mai

putin poluante si tehnologie de

varf la preturi populare.


Insignia se inscrie cu usurinta

in acest trend, iar ceea ce trebuie

mentionat din capul locului este

ca masina arata chiar mai bine in

realitate decat in fotografii! Calitatea

asamblarii si a materialelor

utilizate la interior amintesc lesne

de segmentul premium, dar asta

nu mai trebuie sa mire pe nimeni.

Ramane de vazut daca noul model

Opel este nu numai unul dintre

cele mai aspectuoase, ci si o referinta

a sportivitatii in clasa D,

dupa cum pretinde producatorul.



Insignia va fi disponibila in

doua versiuni de caroserie, berlina

si hatch, care, in fapt, sunt foarte

greu de deosebit. Acesta nu e neapa

rat un lucru rau, ci doar mai putin obisnuit. Dimensiunile generoase

(4,83 metri lungime, 2,73

metri - ampatament) indica o

masina dintre cele mai spatioase.


Vor fi disponibile patru motoare

pe benzina si unul (cu trei

niveluri de putere) pe motorina,

toate compatibile cu normele Euro

5. Cele mai mici unitati pe benzina

au patru cilindri, 1.6 si 1.8 litri, si

dezvolta 115, respectiv, 140 de caiputere.

Motoarele 2.0 (220 CP) si

2.8 (V6, 260 CP) sunt supraalimentate.

Turbodieselul 2.0 CRDi

este oferit cu 110, 130 sau 160 CP.



Toata gama are in standard cutie

de viteze manuala cu sase rapoarte.

Trasmisia automata cu sase

viteze poate fi comandata cu orice

motor supraalimentat (cu except

ia celui mai putin puternic

diesel). Tractiunea integrala va fi

disponibila si ea (alaturi de cea

standard, pe fata), in combinatie cu

unitatile turbo pe benzina.



Insignia va oferi un sistem

inteligent de ilumiare adaptiva si

inovatia FCS (Front Camera System),

un gadget care citeste si

memoreaza semnele de circulatie, avertizandu-l pe sofer daca,

spre exemplu, acesta ruleaza prea

rapid pe un tronson cu limitare

de viteza.


La vanzare din decembrie,

in Romania abia de la anul



Insignia va ajunge in showroom-uri in luna decembrie a

acestui an, dar numai in Germania,

acolo unde pretul anuntat de

intrare in gama va fi de 22.700 de

euro. Celelalte piete europene, inclusiv

Romania, vor astepta 2009

pentru lansarea comerciala. Cu

putin noroc, versiunea de baza ar

putea costa la noi in jur de 21.000

de euro cu TVA inclus.

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...