Care erau celelalte variante ale brandului turistic

Vineri, 30 Iulie 2010, ora 09:05
1265 citiri
Care erau celelalte variante ale brandului turistic

Consiliul de Brand, care include reprezentanti ai asociatiilor din turism si ministerului de resort, au votat actuala identitate a brandului turistic al Romaniei, dintre mai multe variante prezentate de THR, unele dintre ele neavand nicio imagine, iar altele continand o frunza de artar sau o casuta, precizeaza Mediafax.

"La ultimul consiliu de brand, cei de la THR ne-au prezentat mai multe variante de identitati vizuale ale brandului, cu diferite imagini si diferite sloganuri, iar noi am votat-o pe cea actuala, care ni s-a parut cea mai potrivita.

Exista, de exemplu, o varianta doar cu «Romania» si fara nicio imagine, alta care avea ca imagine o casuta si alta cu o frunza de stejar", a declarat pentru MEDIAFAX Lucia Morariu.

Morariu, fost secretar de stat in turism si proprietarul agentiei Eximtur, a facut parte din consiliul de brand si a insotit delegatia Romaniei la Shanghai, la lansarea brandului turistic.

Potrivit Luciei Morariu, au fost prezentate mai multe variante de culori si mai multe fonturi ale identitatii vizuale.

Sloganul "explore the carpathian garden" a fost votat de consiliul de brand din peste zece variante propuse de THR, printre care "to be explored", "only for travellers" sau "old country, new emotions".

"Imediat dupa ce licitatia de creare a brandului a fost castigata de catre THR-TNS, ministerul a constituit Consiliul de Brand, format din reprezentanti ai celor mai importante asociatii din turism, diversi oameni de afaceri, printre care George Copos sau Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, plus reprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii si ai Ministerului Afacerilor Externe. Consiliul de Brand a avut trei intalniri, unde a fost prezentat stadiul crearii brandului", a adaugat Morariu.

Ea a precizat ca cei mai importanti operatori romani de turism urmeaza sa posteze atat pe site-uri, cat si in cataloage si in materialele de promovare identitatea vizuala a brandului.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#udrea, #romania, #brand, #turistic , #stiri George Copos