Consortiul THR&TNS va incepe, saptamana viitoare, cercetarea cantitativa pentru a afla perceptia asupra Romaniei in mai multe tari-tinta pentru atragerea de turisti, demers care va presupune peste 10.000 de interviuri telefonice, a declarat Eulogio Bordas, liderul echipei THR&TNS.
Printre tarile-tinta se numara Rusia, Franta, Italia, Germania, Austria, Ungaria, Marea Britanie si SUA, informeaza Mediafax.
Prima etapa presupune diagnosticarea a ceea ce se intampla in Romania din punct de vedere turistic, urmata de stabilirea avantajelor competitive ale Romaniei si de crearea strategiei si pozitionarea brandului turistic.
"A patra etapa este crearea imaginii vizuale a brandului, urmata de implementarea acestuia", a declarat marti Bordas, cu ocazia primei reuniuni a Consiliului pentru coordonarea proiectului pentru crearea brandului turistic al Romaniei.
Din consiliu fac parte oameni de afaceri din turism si reprezentanti ai asociatiilor patronale din domeniu.
Printre acestia se numara Lucia Morariu, fost secretar de stat pentru Turism si proprietara a agentiei
Eximtur, Corina Martin, presedinte ANAT,
George Copos, proprietarul Ana Hotels, si Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental.
"
Crearea si promovarea brandului turistic al Romaniei sunt finantate din bani europeni", a declarat ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului,
Elena Udrea, prezenta la reuniunea Consiliului.
Potrivit reprezentantilor THR&TNS, brandul trebuie sa fie simplu, cu valori-cheie precum design, inovatie si calitate si sa aiba o personalitate "cool, trendy, casual", sa fie fiabil si amuzant.
In proiectul de creare a brandului vor fi implicate mai mult de 180 de persoane.
Castigatorul licitatiei pentru crearea brandului turistic este asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.