Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Radu Turcescu, Smart PR

5 sfaturi pentru o utilizare eficienta a retelei Google+

5 sfaturi pentru o utilizare eficienta a retelei Google+
Ai creat o pagina de business pe Google+ pentru compania ta? Daca inca nu ai o pagina dedicata afacerii tale, te invit sa creezi una cat mai repede.

Google+ a inregistrat o crestere extrem de rapida, mult mai rapida decat estimau analistii si mult mai rapida decat Facebook si Twitter.

Stim toti cat de util este Google pentru afaceri. Pana la urma, care este cel mai popular motor de cautare? Google. Punctul forte, principal, al retelei Google+ este faptul ca va creste vizibilitatea website-ului tau in motorul de cautare Google. Daca utilizezi si Youtube cu succes, cu siguranta te vei bucura de prezenta pe prima pagina a motorului de cautare.

  • Seamana cu Facebook: Pe Facebook, oamenii pot "aprecia" pagina afacerii tale. Oamenii pot face acest lucru si pe Google+.


  • Dar nu este Facebook: Facebook a schimbat regulile jocului. Astazi, mesajele postate pe pagina de business vor atinge o audienta din ce in ce mai mica. Google+ insa doreste ca fiecare mesaj in parte sa atinga o audienta cat mai mare.


  • Este mai usor sa distribui postari decat pe Facebook: Precum Twitter, Google+ a creat un sistem de distribuire al postarilor mult mai tintit. Daca vei posta ceva legat de masini, urmaritorii tai vor putea distribui mesajul doar persoanelor interesate de masini.


  • Voi impartasi astazi 5 sfaturi pentru o utilizare eficienta a retelei Google+

    1. Creeaza o pagina Google+ pentru afacerea ta

    Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa creezi o pagina de business pentru afacerea ta. Adauga o poza reprezentativa si utilizeaza cuvinte-cheie in sectiunea "Despre". Aceste cuvinte cheie vor fi indexate de motorul de cautare Google si compania ta va fi mult mai usor de gasit. Ofera informatii detaliate cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferi. Adauga date de contact, persoana responsabila cu partea de comunicare si website-ul companiei.


    2. Adauga link-uri

    Pagina de business oferita de Google+ permite utilizatorilor sa adauge link-uri in diferite sectiuni ale paginilor. De exemplu, daca descrii un anumit produs, o idee foarte buna ar fi sa adaugi un link chiar pe numele produsului respectiv. Aceasta strategie te va ajuta din doua puncte de vedere:

  • In primul rand, website-ul tau va fi mult mai usor de gasit in motorul de cautare Google.


  • In al doilea rand, vizitatorii paginii de Google+ vor putea vizita, mult mai usor, website-ul companiei tale.


  • 3. Integreaza pagina de Google+ in strategia online generala

    Ai creat o pagina, ai completat cu informatiile necesare si ai adaugat suficiente link-uri. Ce faci acum pentru a atrage vizitatori ?

  • Adauga sigla G+ pe website sau/si blog


  • Adauga link-ul catre pagina Google+ in semnatura email-ului


  • Conecteaza pagina Google+ cu contul de Youtube


  • 4. Posteaza, posteaza, posteaza

    Ce postezi pe Google+ ? Ai obtinut o aparitie gratuita in mass media? Posteaza pe Google+. Ai scris un comunicat de presa pe website-urile specializate si in biroul de presa online? Posteaza pe Google+. Ai scriu un articol de blog? Posteaza pe Google+. Ai inregistrat un material video interesant? Posteaza pe Google+. Ai poze interesante cu produsele pe care le oferi? Posteaza-le pe Google+.

    5. Utilizeaza #hashtag-uri ( etichete )

    Deoarece Google+ seamana cu Twitter din punct de vedere al postarilor, hashtag-urile sunt extreme de utile. Hashtag-urile sunt acele cuvinte care contin la inceput semnul "#". Ele sunt utilizate in general pentru a eticheta postarea intr-o categorie anume.

    Principalul beneficiu este ca aceste hashtag-uri sunt indexate de motorul de cautare Google, compania ta fiind astfel mult mai usor de gasit in mediul online. Si, dupa cum spuneam si in articolele trecute, o persoana va cumpara dupa ce va efectua 10 cautari pe Google.

    Articol semnat de Radu Turcescu, consultant in relatii publice si imagine, antreprenor si fondator SMART PR GROUP.



    Daca ai intrebari sau vrei sa transmiti un mesaj autorului acestui editorial, lasa un comentariu in sectiunea dedicata de mai jos. Nu uita sa lasi si adresa ta de e-mail, astfel incat sa te putem contacta si sa iti transmitem raspunsul.

    Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
    Sursa: Business24
    Articol citit de 2649 ori
    Citeste mai multe despreturcescu pr retea socializare google plus