Robert Scoble, unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri IT&C din Statele Unite, a scris, dupa ce a testat Google Glass, ca nu i-ar mai da niciodata jos de la ochi.
"Saptamana asta am tinut cinci discursuri in timp ce-i purtam. Am trecut prin aeroporturi de patru ori. Am lasat sute de persoane sa testese ochelarii mei Google.
I-am dat jos rareori de cand i-am primit, in afara de momentele in care am dormit", scrie Robert Scoble pe contul sau de Google Plus.
Bloggerul mai spune ca va purta acest ochelari (sau un produs competitor) in fiecare zi a vietii sale, de-acum inainte, atat de folositori ii gaseste.
Succesul ochelarilor Google depinde de pretul cu care vor fi vanduti, spune el. 500 de dolari ar fi un pret cam mare pentru o adoptie rapida in randul consumatorilor, care ar prefera mai degraba un pret de aproximativ 200 de dolari.
"Sunt extrem de dependent de serviciile Google, in prezent. Fotografiile si clipurile mele sunt urcate automat catre Google+. Adaugarea altor servicii va fi in curand disponibila (tocmai am primit o aplicatie foto pentru Twitter)", mai scrie Scoble referindu-se la Google Glass.
Primul lucru pe care l-a incercat cu ochelarii a fost sa gaseascxa un restaurant Sushi. A fost o incercare esuata.
Bloggerul crede insa ca in jurul acestor ochelari se va forma un nou ecosistem de comert online, de miliarde de dolari.
"Este primul produs pe care il poate folosi oricine, exclusiv, doar prin intermediul vocii", mai spune Robert Scoble.
"Ok Glass, fa o poza" functioneaza. "Ok Glass, fa o fotografie" nu functioneaza. Google Glass te forteaza sa invete un set de comenzi vocale".
Camera foto este "extraordinara", spune bloggerul. Google Glass va schimba modul in care fotografiem si filmam o situatie, spune el. Dureaza multe secunde pana cand reusesti sa pornesti camera unui smartphone, intre sase si 12. Cu Google Glass totul dureaza mai putin de o secunda.