5 ponturi pentru o afacere de succes

Luni, 07 Februarie 2011, ora 14:34
2376 citiri
5 ponturi pentru o afacere de succes

Succesul unei afaceri consta in servicii de calitate. Pentru a avea succes pe termen lung, creeaza-ti o cultura organizationala prin care toti angajatii sa porneasca la drum cu dorinta de a performa. Calitatea serviciilor tale iti va oferi un bun renume in piata. Expertii citati de Inc.com iti vand 5 ponturi de performanta.

Stabileste asteptari clare



Pentru a obtine calitate, trebuie sa te gandesti ce inseamna acest termen pentru tine.

Asigura-te ca informatia ajunge la toti angajatii.

Datoria oricarui antreprenor este sa precizeze clar care sunt valorile de baza ale companiei. Numai asa vei putea sa te perfectionezi.

Colecteaza si analizeaza date


Colectarea datelor este mult mai simpla cu ajutorul programului Google Analytics.

Masuratorile acestui program depasesc informatiile financiare.

Sondajele efectuate in randul clientilor joaca un rol important in filozofia companiei. Asadar, colecteaza informatii despre publicul tau si analizeaza atent rezultatele.

 Asigura-te ca informatiile ajung la urechea angajatilor tai si imbunatateste calitatea organizatiei.

Investeste


Calitatea depinde intr-o oarecare masura de capacitatea unei companii de a-si depasi asteptarile.

Din acest motiv, pentru a avea venituri trebuie sa investesti in infrastructura serviciilor tale.

Asigura-te ca serviciile livrate clientilor sunt de fiecare data de cea mai buna calitate.

Promoveaza-ti proprii angajati


Angajarea poate fi o afacere riscanta
, chiar daca dispui de cele mai bune sisteme de selectie.

Una dintre cheile succesului este dezvoltarea talentului din interiorul organizatiei.

Cauta in companie angajatii profesionisti si asigura-le programe de training.

Daca iti perfectionezi angajatii deja existenti pentru a se reorienta spre alte departamente, ai avantajul ca acestia sunt deja familiarizati cu produsele si serviciile companiei.

Promovarea interna este in avantajul companiilor, pentru ca acestea nu mai cheltuiesc resurse de timp si bani cu recrutarea de personal.

Sarbatoreste victoriile


Daca ai facut un sondaj in randul clientilor pentru a afla parerea lor despre calitatea serviciilor tale, asigura-te ca tot personalul cunoaste rezultatele.

Sarbatoriti impreuna victoriile si ajuta-ti angajatii sa se simta impliniti prin munca lor.

Cercetarea comportamentala a demonstrat ca recompensarea angajatilor ajuta la eficientizarea activitatii companiei.

Recompenseaza acei angajati care isi fac treaba exceptional si implica-i pe  toti in activitati de brainstorming pentru a imbunatati lucrurile care ti se par nesatisfacatoare.

A fost inventat softul care ghicește dacă un angajat e gata să-și dea demisia. Cum ar putea utiliza patronii rezultatele
A fost inventat softul care ghicește dacă un angajat e gata să-și dea demisia. Cum ar putea utiliza patronii rezultatele
Patronii îngrijoraţi de fluctuaţia angajaţilor sau care îşi pun întrebări despre perioada de timp în care o persoană recrutată va rămâne la noul ei loc de muncă ar putea conta, în...
Amazon spiona concurența cu o divizie secretă. Angajații companiei se dădeau drept antreprenori pentru a strânge informații
Amazon spiona concurența cu o divizie secretă. Angajații companiei se dădeau drept antreprenori pentru a strânge informații
Angajaţii Amazon au „pozat” drept comercianţi terţi pentru a aduna informaţii de la Walmart, eBay şi alţi rivali ai gigantului american. Aceștia au avut acces la sistemele concurenței...
#servicii de calitate, #performanta, #succesul afacerii, #angajati , #stiri Google