Acer a lansat, vineri, in colaborare cu Ferrari, un nou model de smartphone, prevazut cu sistemul de operare Android produs de Google, cu intentia de a-si consolida pozitia, deocamdata limitata, pe piata telefoanelor mobile de acest tip, potrivit Mediafax.
Modelul de telefon, Liquid, fabricat de Acer intr-o serie limitata de 200.000 de exemplare , va purta brandul Ferrari si va fi comercializat cu continut preincarcat.
"Brandul Ferrari va diferentia ultimul model de telefon al Acer de alte aparate dotate cu software Android, pe o piata unde diversele produse cu preturi mai mici au devenit mai greu de diferentiat", a declarat Ben Wood, seful departamentului de cercetari al companiei britanice de consultanta CCS Insight.
Acer, al doilea mare producator de PC-uri la nivel mondial, a intrat in industria smartphone anul trecut, cu obiectivul de a ajunge la o cota de piata de 6%-7% in trei-cinci ani.
Succesul Acer pe acest segment a fost deocamdata limitat, dar furnizorii de telefoane mobile urmaresc indeaproape evolutia pe piata a producatorilor de PC-uri.
"Acer a avut un efect devastator pe piata aparatelor notebook si a fost ca un ghimpe pentru Dell si HP", a spus Wood.
El a aratat ca politica de discount si a marjelor scazute dusa de Acer a accelerat accesabilitatea pietei notebook-urilor, iar producatorii de telefoane mobile urmaresc intrarea acestei companii pe segmentul lor de profil.