Bing vs. Google: unde iti promovezi compania

Vineri, 13 August 2010, ora 16:37
2193 citiri
Bing vs. Google: unde iti promovezi compania

Parteneriatul dintre Yahoo si Bing, motorul de cautare al Microsoft, se va materializa sub forma unei noi platforme de pay-per-click, oferind o alternativa viabila la Google AdWords. 

Microsoft spera sa atraga un volum mai mare de cautari si, odata cu acesta, atentia advertiserilor importanti, potrivit Entrepreneur.com.

Iata cateva argumente in favoarea sanselor Bing de a acumula o felie importanta din piata advertisingului, in detrimentul Google.

Preturile de licitatie sunt mai mici


Google este deja o piata saturata de reclame. Pentru oricare cuvant cheie, exista deja zeci sau chiar sute de clienti care liciteaza pentru o pozitie in prima pagina de rezultate.

In acest moment, pe Bing ai sanse mai mari sa apari pe prima pagina, platind mai putin decat ai plati la Google.

Rate mai bune de conversie

Google si Bing au audiente diferite. Google este motorul preferat de majoritatea utilizatorilor, asa ca anunturile afisate aici vor fi vazute de o paleta socio-demografica mai mare.

Desi te poti astepta ca o campanie pe Google Adwords sa iti aduca un trafic important, ratele de conversie din vizitatori in clienti sunt mai scazute decat cele oferite de Bing.

In comparatie cu utilizatorii Google, care au intre 13 si 34 de ani, cei ai Microsoft se incadreaza in intervalul de varsta 25-54 de ani. Ei au venituri mai mari si sunt dispusi sa cumpere produse online.

Suport pentru clienti

Spre deosebire de Google, unde trebuie sa investesti 500.000 de dolari in fiecare an pentru a primi consultanta personalizata, Bing se orienteaza catre jucatorii mici.

Micii advertiseri pot beneficia de consultanta gratuita, prin intermediul serviciului Quick Launch, sau pot vorbi direct cu un reprezentant al companiei.

Traficul pe Bing, in crestere


In urma parteneriatului incheiat cu Yahoo, se asteapta ca Bing sa atinga o cota de piata de 30%, o crestere semnificativa de la 12%, cat era in luna mai.

Diversificare

Daca site-ul tau este de calitate scazuta, anuntul tau nu se potriveste cu keyword-ul pe care l-ai licitat sau landing page-ul se incarca prea greu, Google poate sa iti inchida contul de Adwords. In decembrie 2009, compania a blocat mai mult de 30.000 de conturi, din aceste motive.

Lipsa de predictibilitate este cea mai intalnita plangere a userilor la adresa serviciului de reclame Google. Nu putine au fost companiile care si-au cheltuit tot bugetul in sistemul Adwords, urmand ca mai apoi sa se trezeasca cu contul blocat.

Alegerea a doua solutii de advertising online in acelasi timp diversifica tipul de trafic si reduce riscul de a ramane fara reclame, atunci cand e nevoie mai mare de promovare.

#adwords, #bing, #google, #promovare , #stiri Google