Google a platit 5 milioane dolari pentru o reclama difuzata in timpul Super Bowl

Luni, 08 Februarie 2010, ora 13:40
1403 citiri
Google a platit 5 milioane dolari pentru o reclama difuzata in timpul Super Bowl

Google si-a facut intrarea in "prima liga" a advertiserilor, in cadrul Super Bowl, cu un spot pentru care compania a platit in jur de cinci milioane de dolari, informeaza Media Guardian.

Spotul de un minut difuzat de Google in timpul Super Bowl reprezinta cel mai mare efort de promovare in mediile traditionale pentru o companie care si-a castigat notorietatea prin expunere online si recomandari interumane, transmite Mediafax.

Reclama "Parisian Love", care dramatizeaza o poveste de dragoste virtuala intre mai multe instrumente ale motorului de cautare, a fost difuzata in ultima parte a meciului si a durat un minut.

Fiind unul dintre evenimentele sportive cu cea mai mare audienta, Super Bowl este o ocazie pentru advertiseri de ajunge cu mesajele comerciale la un public foarte numeros, printr-o singura actiune.

Multi analisti sustin insa ca decizia companiei Google de a fi vizibila in timpul Super Bowl este o reactie la amenintarea concurentei, in special cea a Microsoft, care a lansat motorul Bing.

Conform expertilor in comunicare, debutul Google in prima liga a publicitatii a fost un succes, testele indicand ca a fost cea mai apreciata reclama difuzata in timpul evenimentului.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#google, #super, #bowl, #reclama, #dolari , #stiri Google