Google limiteaza accesul marketerilor si publisherilor la informatiile privind cuvintele de cautare

Marti, 29 Octombrie 2013, ora 16:16
1556 citiri
Google limiteaza accesul marketerilor si publisherilor la informatiile privind cuvintele de cautare

Google a anuntat ca va limita drastic informatiile pe care companiile de marketing si publisherii le primesc despre cuvintele cheie care genereaza trafic pe site-urile acestora, o miscare care are ca scop o imbunatatire a politicilor de confidentialitate, informeaza adage.com.

Compania va furniza in continuare informatii despre cuvintele cheie pentru gasirea advertiserilor, insa, in urma acestor modificari, multe companii de marketing si numerosi publisheri se vor confrunta cu pierderi.

"Aceasta este una dintre cele mai mari pierderi de date cu care se confrunta marketerii in ultimii cinci ani", a declarat Seth Besmertnik, CEO Conductor, care sustine ca, in medie, jumatate din traficul de pe site-urile clientilor este obtinut din cautarea organica generata de implementarea unor tehnici de SEO (Search engine optimization).

Insa publisherii au in continuare acces la informatiile despre cele mai importante si populare 2.000 de cuvinte-cheie, insa nu in timp real si numai prin instrumentele Google pentru webmaster. Acest fapt limiteaza modalitatile prin care publisherii isi pot adapta continutul pentru a atrage un trafic mai mare in urma cautarii organice.

Modificarea anuntata de Google are un mare impact asupra strategiilor de marketing la nivel de media castigate (produsele media aparute in urma unui eveniment).

De-a lungul timpului, Google a limitat din ce in ce mai mult datele despre termenii de cautare disponibili pentru companiile de marketing si publisheri, in incercarea, potrivit companiei de internet, de a imbunatati politicile de confidentialitate.

Modificarea operata de Google nu va avea un efect resimtit imediat, insa ar putea avea impact asupra unor site-uri precum The Huffington Post si Demand Media, care creeaza continuturi incarcate de cuvinte cheie pentru a atrage trafic in urma cautarii organice.

Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat (Bento) la Quarterly Report 3: ”Rezultatele din 2023 au fost un record pentru noi”
Radu Scarlat, Director General & Președinte al Consiliului de Administrație Bento, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de...
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Investiții inteligente în mobilierul pentru camera copilului
Când vine vorba de amenajarea camerei copilului tău, fiecare piesă de mobilier pe care o alegi joacă un rol crucial în crearea unui spațiu atât funcțional, cât și primitor. Mai mult...
#cautare google, #cuvinte cheie Google, #SEO Google, #informatii Search Engine Optimization , #stiri Google