Testarea si masurarea, "solutiile" pentru anuntul perfect

Marti, 28 Decembrie 2010, ora 16:49
1347 citiri
Testarea si masurarea, "solutiile" pentru anuntul perfect

Exista doua cuvinte care fac diferenta, in publicitate si marketing: testarea si masurarea. Acestea iti vor permite sa sistematizezi si sa identifici ce anume functioneaza si ce nu in afacerea ta, potrivit Entrepreneur.com.

Urmeaza formula "magica"

Tinta, oferta, actiune. Acestea sunt cele trei elemente care alcatuiesc bazele unui anunt puternic.

Presupunand ca iti cunosti piata tinta, anuntul tau ar trebui fie plasat undeva la vedere, astfel incat potentialii clienti sa il vada imediat.

Daca din contra, nu stii care e publicul tau tinta, acesta este primul lucru pe care trebuie sa il ai in vedere atunci cand vrei sa determini viabilitatea afacerii.

Daca nu exista piata, afacerea ta nu este viabila.

Cand scrii titlul, asigura-te ca incluzi si o oferta. Utilizatorul trebuie sa stie cat mai multe informatii despre produsul sau serviciul comercializat, preturi, promotii.

In cele din urma, anuntul trebuie sa transmita o chemare la actiune - ceva care sa determine potentialii clienti sa te sune, sa-ti viziteze site-ul sau sa ia legatura cu tine intr-un fel sau altul.

Incepe cu anunturi-test

Acestea ar putea fi anunturi de mica publicitate sau chiar Google Ads.

Un astfel de test este o modalitate simpla si necostisitoare pentru a determina daca produsul sau serviciul pe care vrei sa il comercializezi este intr-adevar cerut de acel segment de piata pe care tu il cunosti.

Urmareste raspunsurile

Daca te adresezi unui anumit target de piata, daca vii cu o oferta decenta si daca lansezi un indemn clar pentru potentialii cumparatori, atunci ar trebui sa primesti si cateva reactii.

Acum este momentul sa te gandesti ce anume ai putea face pentru a sustine acest raspuns, pentru a modifica anuntul cu cele mai mari rezultate la teste dar si pentru a-l testa din nou.

Daca anunturile tale nu genereaza nici un raspuns, renunta la ele si treci mai departe.

Scurteaza, modifica, creste

Odata ce ai gasit ceva care functioneaza poti incerca sa te extinzi.

Daca esti advertiser online, foloseste un program de publicitate pay per click.

Cu timpul vei invata sa-ti gestionezi resursele de marketing mai eficient. Aminteste-ti ca odata ce iti faci din timp munca grea, vei putea fi mai eficient in procesul general.

Insa, vei putea ajunge in acest stadiu doar in masura in care vei testa si vei masura tot ceea ce faci. In cele din urma, numerele vor fi cele care te vor ghida spre succes.

Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România. Fondată în 2013,...
Cum obții o întâlnire cu bărbatul de 1.500 de miliarde de dolari: Ai nevoie de o idee și un om
Cum obții o întâlnire cu bărbatul de 1.500 de miliarde de dolari: Ai nevoie de o idee și un om
Marii bogătași și finanțatori de la New York, Londra sau Hong Kong tânjesc chiar pentru o întâlnire de doar 10 minute cu unul dintre cei mai căutați bărbați din Orientul Mijlociu....
#afacere, #anunt, #marketing, #masurare, #publicitate, #testare , #stiri Google