Vezi cei mai mari publicitari de pe Google

Sambata, 23 Iulie 2011, ora 11:35
1545 citiri
Vezi cei mai mari publicitari de pe Google

Cea mai mare parte din cele 3 miliarde de dolari castigate anual de Google din publicitate vine din anunturile publicitare aparute langa rezultatele cautarilor.

Compania Woodstream a aflat care sunt termenii de cautare pentru care agentiile de publicitate platesc cele mai mari sume de bani. 

Ulterior a grupat dupa domeniul de activitate cei mai cautati 10.000 de termeni, conform Gandul.info.

Urmatorul pas a fost sa inmulteasca asa-zisul "cost-pe-click" cu numarul de cautari ale cuvantului folosit. 

"Cost-pe-click" este suma platita de agentiile de publicitate pentru fiecare accesare a anunturilor lor. 

Drept urmare, Woodstream a aflat ca domeniul in care firmele sunt dispuse sa plateasca cel mai mult este cel al asigurarilor (54 de dolari pentru fiecare accesare). 

Astfel, sumele platite de asiguratori reprezinta 24% din veniturile totale obtinute de Google din publicitate. 

In clasament urmeaza companiile care ofera servicii de imprumut, acestea generand 13% din veniturile Google. 

"Sunt multi avocati care isi cauta clienti. Chiar daca trebuie sa plateasca 50 sau 100 de accesari pentru a obtine un singur client, ei pot sa primeasca inapoi aceste sume de bani prin procese ce dureaza ani de zile, avand in vedere ca serviciile de avocatura costa in medie 500 de dolari pe ora. 

Un lucru asemanator se intampla si cu firmele din domeniul programelor care se ocupa de managementul relatiilor cu clientii, care platesc, de asemenea, taxe lunare ridicate ", a spus Larry Kim, fondatorul companiei Wordstream.

Serviciile de imprumuturi ipotecare si juristii sunt urmatorii mari finantatori ai motorului de cautare. 

 

#google, #motor cautare, #publicitate google, #asigurari , #stiri Google