Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Consilierea in promovarea brandului turistic al Romaniei costa mult

Consilierea in promovarea brandului turistic al Romaniei costa mult


Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va implementa proiectul de promovare a brandului turistic al Romaniei cu asistenta din partea companiei de consultanta in management EMC South Central Europe SRL-The Network, contract de 3,25 mil. lei, fara TVA, a anuntat vineri ministerul.

Compania va asigura, in urmatorii trei ani, consultanta pentru MDRT privind coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri, respectiv agentii de publicitate/relatii publice/media, in concordanta cu Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015.

Totodata, compania va asista Ministerul Turismului in realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare: creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare.

De asemenea, compania va fi implicata in toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achizitiile necesare, la evaluarea si selectarea prestatorilor precum si managementul relatiei cu operatorii economici selectati.

Valoarea contractului pe intreaga perioada de trei ani este de 3.256.218 lei, fara TVA.
Comunicatul mentioneaza ca EMC South Central Europe SRL - The Network a fost selectata in urma unei licitatii organizate de MDRT, dupa criteriul celui mai scazut pret,dupa ce in prealabil au fost selectati candidatii calificati.

"Echipa implicata in proiect este formata din profesionisti cu experienta de peste 15 ani in marketing, in companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric, L'Oreal. Serviciile de consultanta in managementul proiectului reprezinta cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate Romaniei in cadrul operatiunii de creare a unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national", se mai spune in comunicat.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: NewsIn
Articol citit de 1272 ori