De ce Outsourcing: Reduceri de costuri sau continuitatea business-ului? - Partea a IV-a

Luni, 16 Iunie 2014, ora 08:15
2324 citiri
De ce Outsourcing: Reduceri de costuri sau continuitatea business-ului? - Partea a IV-a
Sursa foto: Alleywatch

Dincolo de aspectele tehnice si rezultatele negru pe alb ale externalizarii IT, Managed Services inseamna un impact major si asupra componentei umane. Termenul de outsourcing nu este dedicat strict mediul de business, ci se refera la nevoile umane, la nevoia de a castiga timp, de a reduce factorii de risc si, cel mai important, la nevoia de detine controlul. Managed Services oferta tocmai acest lucru, controlul deplin.

In mediul IT, controlul inseamna, in primul rand, detinerea credentialelor. A externaliza serviciile IT si a nu detine parolele intregului tau sistem informatic este acelasi lucru cu a schimba cheile propriei case si a i le lasa lacatusului.

De ce Outsourcing: Reduceri de costuri sau continuitatea business-ului? - Partea a III-a.

Relatiile de colaborare se bazeaza pe incredere si transparenta

Cele mai bune relatii de colaborare sunt cele bazate pe incredere si transparenta, iar acestea decurg tocmai din respectarea unor norme de conduita ce includ predarea catre client a credentialelor. Este primul pas prin care ii poti castiga increderea si ii poti demonstra ca detine controlul, oferindu-i confortul de care are nevoie. Tocmai de aceea, persoana de conducere a fiecarei companii care ne este client detine toate parolele de acces.

Un al doilea nivel de incredere aduce in ecuatie un aspect neglijat in industria IT, comunicarea. Odata ce detine credentialele, clientul are nevoie de update-uri constante despre activitatea provider-ului de servicii IT, iar daca increderea initiala nu este sustinuta printr-un flux continuu de informatii, ea nu va puterea rezista testul timpului.

A fi un om pur tehnic nu mai este indeajuns pentru a mentine relatii de business sanatoase. Este nevoie de intelegerea celeilalte parti, de empatie si de o foarte buna abilitate de a comunica eficient, de a stii sa oferi informatii complete si bine structurate. Aici intervin rapoartele, fisele de activitate sau revizii, evidenta tuturor interventiilor, update-urile constante despre demersul actiunilor in curs, toate pastrate intr-un dosar IT.

A detine informatia inseamna a detine controlul

A detine informatia inseamna a detine controlul, iar acesta este unul dintre elementele care le ofera clientilor incredere in echipa noastra si confortul unei colaborari transparente.

Insa nevoia de control nu se rasfrange doar asupra actiunilor din prezent. Ea inseamna o gandire in perspectiva, proactiva si preventiva, aspecte pe care ne bazam intreaga activitate.

Asiguram clientilor HyperCubic planuri de mentenanta a infrastructurii IT, actiuni prestabilite, cu frecventa variabila, si un Business Continuity Plan care ofera garantia functionarii companiei chiar si in cazul unor evenimente neprevazute. Cel mai mare grad de confort psihologic vine din abilitatea de a controla viitorul, iar acestea sunt elementele esentiale in obtinerea unui astfel de puteri.

Conceptul de Managed IT Services nu se opreste la un nivel superficial, de revizii lunare ale infrastructurii, hardware si software, ci se bazeaza pe actiuni menite sa protejeze compania si sa ii optimizeze activitatea, asigurand, in acest fel, confortul celor care o conduc.

Articol semnat de Alex Trifu, Sales Manager HyperCubic IT Outsourcing

#avantaje outsourcing IT, #firma outsourcing IT, #HyperCubic IT , #Firme calculatoare