Oktal.ro a vandut cu 20% mai multe laptopuri in primele 9 luni. Romanii au platit, in medie, 2.000 de lei

Miercuri, 09 Octombrie 2013, ora 12:10
1873 citiri
Oktal.ro a vandut cu 20% mai multe laptopuri in primele 9 luni. Romanii au platit, in medie, 2.000 de lei
Cele mai vandute laptopuri sunt produse de HP

Oktal.ro a inregistrat o crestere cu 20% a vanzarilor de laptopuri in perioada ianuarie - septembrie 2013, comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar valoarea medie a unui laptop vandut de magazinul online se mentine in jurul a 2.000 de lei, chiar daca laptopurile de baza incep, in oferta , de la 1.200 lei.

"Tendinta de crestere a vanzarilor de laptopuri performante a continuat in primele 9 luni din acest an, modelele de ultima generatie atragand interesul imediat de la lansare. In acelasi timp, magazinul online a inregistrat avansuri considerabile ale volumelor de vanzari si pe alte categorii: 80% la tablete, 150% la smartphones si 50% la smart TV", a spus Dan Dumitrescu, general manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro.

Vanzarile de laptop-uri catre mediul rural au crescut cu peste 50%

"Laptopurile raman produsele de prim-plan pe Oktal.ro. Am reusit sa sustinem vanzarile pe acest sector si prin politica de transport gratuit in orice localitate din Romania. Astfel, am ajuns sa atragem mai multi clienti din localitati mici si chiar din mediul rural, o crestere de peste 50% pe acest segment de clienti", subliniaza Dumitrescu.

El a adaugat ca avansul a fost impulsionat si de penetrarea tot mai puternica a internetului in mediul rural, ceea ce aduce tot mai multi potentiali clienti in comertul electronic si mai scade diferentele de comportament de shopping dintre mediul urban si mediul rural.

Cele mai multe laptopuri cumparate de pe Oktal.ro ajung in Bucuresti (45%), dupa care urmeaza judetele Cluj, Constanta, Timis si Iasi.

Care sunt cele mai vandute mari

Principalele branduri de laptopuri cumparate in primele noua luni din 2013 sunt HP, Dell si Asus. Patru din cinci cumparatori de laptopuri pe Oktal.ro sunt barbati, iar comenzile inregistrate de persoane fizice reprezinta 60% din total.

Putin peste 10% din laptopuri sunt cumparate in rate si doar 3% sunt platite online cu cardul. Totusi, in cazul clientilor care platesc in showroom-ul Oktal.ro din Bucuresti, platile cu cardul ajung la 60%.

Magazinul online si-a diversificat oferta

Magazinul si-a diversificat oferta de produse in ultima perioada, anul 2013 aducand aparitia electrocasnicelor mari: aparate frigorifice, masini de spalat, aparate de gatit. Categoria de incorporabile atrage cel mai mult trafic online din zona de electrocasnice, indicand preferintele cumparatorilor online.

Oktal.ro si-a fidelizat clientii, fiind inregistrate si persoane care au ajuns la al patrulea laptop cumparat, conform managerului Oktal.ro.

Pentru ultimul trimestru din 2013, Oktal.ro asteapta o crestere de 30% a vanzarilor fata de aceeasi perioada a anului trecut. Black Friday va fi si in 2013 un motor de crestere, Oktal.ro estimand vanzari de peste un milion de euro generate de acest eveniment de retail.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#vanzari Oktal, #vanzari laptop, #marci laptop, #magazin online , #Laptopuri