Top 7: Companii care au intrat "in umbra" dupa un start "rasunator"

Joi, 03 Februarie 2011, ora 14:15
1478 citiri
Top 7: Companii care au intrat "in umbra" dupa un start "rasunator"

In anul 2000 19 start-up-uri au platit bani grei pentru a-si face aparitia in reclamele rulate in pauzele campionatului Super Bowl. 7 dintre ele s-au reorientat spre alte niste sau au disparut deja de pe piata. Finala campionatului american de fotbal, celebrul Superbowl, este cel mai asteptat moment pentru pasionatii de publicitate. Reclamele ce ruleaza in pauza meciului sunt cele mai scumpe din lume: pentru a difuza un spot de 30 de secunde, companiile trebuie sa plateasca intre  2.5 - 3.5 milioane de dolari!

Vezi care sunt companiile care au dat faliment:

Pets.com

Infiintat in 1998, site-ul a iesit din vizor doi ani mai tarziu.

Petshop-ul online a fost victima propriei promovari in exces. Sloganul sau prevestea parca soarta companiei: “If you leave me”.

Excesul si-a spus cuvantul in cazul unui produs nu foarte dezvoltat in comertul online din acea perioada. Produsele cele mai vandute prezentau un raport valoare-greutate prea mic, iar cheltuielile de expediere depaseau incasarile.

Din cele 7 companii, Pets.com a fost cel mai mare esec.

Epidemic.com

A fost un soi de sistem de marketing viral care platea persoanele care puneau lin-uri catre site in e-mail-ul personal.

Nu a primit nici un fel de finantare si neavand profit, pana la sfarsitul lui 2000 a fost nevoita sa iasa de pe piata.

Ourbeginning.com

In 2000, “ourbeginning” era un site de planificare de nunti care, dupa spotul realizat ssi milioanele de dolari pe care le-a dat pentru o aparitie la Super Bowl, promitea multe.

Acum, “ourbeginning”  este site-ul unei gradinitie din Seattle.

Netpliance.com

Lansat in 1999 ca “Shbang!, compania fabrica computere low-cost destinate doar pentru navigarea pe internet.

In 2002, acestia s-au reorientat catre dispozitive de securitate in retea, dupa ce si-au schimbat numele in Tipping Point si au renuntat la conceptul “netpliance”.

In acest moment, URL-ul este detinut de o farmacie online din SUA.

E-Stamp.com

A fost prima companie autorizata sa vanda timbre postale online.

Acestia au renuntat in 2001, insa numele si brevetul de inventie au fost cumparate de Stamps.com.

EDS: Herding Cats

Cu toate ca nu s-a autoproclamat a fi un start-up online, Herding Cats oferea “servicii tehnologice”.

Au devenit celebri in 2000 prin spotul “Herding Cats difuzat in pauzele de la Super Bowl.

8 ani mai tarziu, compania a fost preluata de Hewlett-Packard si a devenit companie de servicii integrate HP.

E1040.com

A debutat ca un serviciu de pregatire a declaratiilor fiscale, insa a disparut rapid de pe piata inainte ca lumea sa-si dea seama ca de fapt se ocupau cu furtul de identitate.

Actualul URL te redirectioneaza catre firma de contabilitate Gilman Ciocia.

Google Maps vrea sa îi ajute pe utilizatori să găsească cele mai bune locuri din oraș
Google Maps vrea sa îi ajute pe utilizatori să găsească cele mai bune locuri din oraș
Google a anunțat recent implementarea unei noi funcții de inteligență artificială în aplicația Google Maps, destinată să transforme modul în care utilizatorii descoperă noi locuri....
Vești bune pentru șoferii cărora le place să circule pe drumuri de munte: Transapuseana capătă contur. A fost inaugurat un lot de 43 km FOTO
Vești bune pentru șoferii cărora le place să circule pe drumuri de munte: Transapuseana capătă contur. A fost inaugurat un lot de 43 km FOTO
Primul lot din Transapuseana, drumul care traversează Munţii Apuseni, a fost inaugurat vineri, 26 aprilie. Este vorba despre 43 de kilometri de drum judeţean. Vicepreşedintele Consiliului...
#campionat mondial de fotbal, #companii, #companii care au dat faliment, #faliment, #siteuri, #startup, #super bowl , #stiri Hewlett Packard