Companiile care stiu cum sa foloseasca LinkedIn

Sambata, 24 Septembrie 2011, ora 11:14
2780 citiri
Companiile care stiu cum sa foloseasca LinkedIn

Companiile au invatat deja sa comunice cu potentialii lor clienti pe Facebook si Twitter. 

Insa multe dintre ele au probleme cand vine vorba de prezenta pe cea mai mare retea sociala pentru profesionisti, LinkedIn.

Iata cateva exemple de branduri care au "cucerit" deja LinkedIn-ul, potrivit Mashable.

IBM

A strans deja 450.000 de followeri pe LinkedIn, clasandu-se drept cea mai urmarita companie din retea.

Pagina de Linkedin ofera informatii despre IBM, stiri aparute recent, postari pe bloguri, dar si peste 300 de joburi si recomandari.

HP

Hewlett-Packard are 350.000 de followeri.

Pe pagina de "Produse si servicii", produsele HP au primit nu mai putin de 3.000 de recomandari de la fanii brandului.

Dell

In mod similar, Dell si-a cladit si ea o pagina de produse si servicii, numai ca scopul este altul: vanzarea online.

Dell deschide calea catre monetizarea produselor si serviciilor cu ajutorul LinkedIn.

Voices.com

Voices.com foloseste toate resursele LinkedIn: un profil de companie pentru recrutari si promovare a brandului, un grup pentru a crea o comunitate in jurul acestui brand si mai multe profile individuale foarte active.

Potrivit sefului Voices.com, toti angajatii sunt incurajati sa creeze si sa intretina un cont pe LinkedIn.

#hp, #ibm, #linkedin , #stiri IBM