Afacerea ce asigura succesul turismului - povestea Brodank

Luni, 28 August 2017, ora 12:15
2002 citiri
Afacerea ce asigura succesul turismului - povestea Brodank

Turismul romanesc este unul complex si intr-o continua dezvoltare. Avem locatii, avem surse de explotat, mai ramane sa ne actualizam cu oferte atragatoare. Ca parte componenta din cheia succesului, conditiile de cazare sunt o baza in ceea ce priveste fidelizarea turistilor.

Poate ca suna banal, insa de la lenjerie la articole de uz hotelier, detaliile de acest gen intereseaza un turist si il fac sa revina sau sa aprecieze mai mult sejurul. Asta au descoperit si cei de la Brodank, producator de prosoape hotel si lenjerii, de articole diverse.

Povestea lor incepe in urma cu 25 de ani. S-au dezvoltat in timp, devenind actualmente o sursa de referinta pentru turismul de calitate, avand in vedere colaborarile cu unitati de cazare de prestigiu.

Cum a inceput afacerea Brodank si cum se diferentiaza ea pe piata de profil?

Din necesitate in primul rand si din dorinta de a oferi un nou standard in acest domeniu. In trecut compania se numea Brod-Rvl. Ne-am adaptat, ne-am modernizat si acum suntem cunoscuti ca si Brodank. Am castigat experienta in timp, am mizat pe tesaturi de calitate si de aceea suntem cunoscuti ca parte dintr-un top al producatorilor de textile pentru hoteluri.

Cred ca ce ne face diferiti este promisiunea pe care o oferim de fiecare data, linia de productie de calitate. Nu exista sa lucram cu materiale mai putin calitative.

Sunteti producator. Cum reusiti sa va distribuiti produsele, sa aveti o constanta in vanzare?

Si asta tot in timp am dezvoltat-o. Cu siguranta aducem beneficii pentru clientii nostri, de unde si o relatie pe termen lung. Nu a fost usor la inceput, desi eram printre putinii care se ocupau cum se cuvine de acest domeniu. Avem spre exemplu preturi de producator, ne adaptam cu bugetul, cu cerintele clientului si astfel tot timpul avem pachete personalizate. Totodata lucram si rapid. Nu intarziem si ne place sa fim in ritmul societatii actuale, onorand comenzile cu viteza luminii. Ne respectam contractele cum de altfel ne respectam si colaboratorii, nu avem scapari si totul merge ca pe roate.

Activati practic in domeniul hotelier, sub o forma sau alta. Cum vedeti acest sector? Incotro se indreapta?

Da, este adevarat ca prin natura activitatii noastre suntem ca si parte din ceea ce turismul ofera pentru ca distribuim produse pentru unitatile din tara. Pot spune ca suntem pe un drum bun. Turismul romanesc este in crestere. E adevarat ca tot mai multi straini vin la noi, dar asta este de bine pentru ca si pentru aceasta categorie de turisti trebuie sa avem servicii excelente.

Care sunt criteriile de selectie in conditiile de cazare?

Cred ca oriunde alegi sa te odihnesti e important sa ai parte si de confort. Orice om cauta sa se simta ca acasa. Conteaza chiar si primul impact, cand se aseaza pe pat si simt lenjeria. Sunt detalii care fac o mare diferenta. Consider de asemenea ca ar trebui sa existe o dotare completa si complexa a unei camere. Turistul nu treebuie sa vada un prosop de o alta calitate din setul care i se ofera.

De asemenea, pentru un confort sporit pe perioada sederii turistilor este necesar a se oferi halite si papuci speciali de hotel. Daca sunt si brodate spre exemplu, turistul se simte flatat si va tine minte aceste lucruri.

Sa intelegem ca experienta turistului in camera de hotel este definitorie...

Este clar. Indiferent de cat timp petrece acolo rutina o are in mare parte aceeasi: relaxare la baie, toaletare, somn odihnitor. Pentru fiecare aspect in parte trebuie tinut cont de elementele care il fac sa se simta bine.

Orice unitate de cazare trebuie sa inteleaga asta. Si mai apoi intervine colaborarea cu furnizorul de astfel de produse. Convenabil este sa ai calitate si pe termen lung sa nu intampini nevoia de schimbare a lenjeriilor. Este o investitie mare, noi intelegem asta si de aceea nu ne permitem sa fabricam ceva ce se destrama sau isi pierde culoarea in scurt timp de la folosire.

Ce planuri de viitor are Brodank?

Cel putin inca pe atat de multa activitate, de ordinul anilor. Ne dorim sa crestem desigur, sa ne extindem si sa fim in continuare in topul producatorilor.

Despre Brodank

Brodank este furnizor de produse HoReCa - prosoape, lenjerii, perne, pilote, etc. Materia prima este bumbacul 100%, ales special pentru avantajele sale in folosire. Specializati pe productia destinata folosirii in unitati de cazare in mod special, Brodank intretine o legatura stransa cu cei care activeaza in domeniul turismului mai ales.

OMV Petrom va livra dividende de 2,6 miliarde lei din profitul net de anul trecut. Ce randament au avut acțiunile producătorului de petrol la BVB
OMV Petrom va livra dividende de 2,6 miliarde lei din profitul net de anul trecut. Ce randament au avut acțiunile producătorului de petrol la BVB
OMV Petrom a informat piaţa de capital că adunarea generală ordinară a acţionarilor societăţii a decis pe 24 aprilie distribuirea unui dividend brut de 0,0414 lei pe acţiune din profitul...
Bursa de Valori Bucureşti distribuie acţionarilor dividende de 12,5 milioane de lei pe 2023. Cum a crescut valoarea acțiunilor BVB în ultimul an
Bursa de Valori Bucureşti distribuie acţionarilor dividende de 12,5 milioane de lei pe 2023. Cum a crescut valoarea acțiunilor BVB în ultimul an
Bursa de Valori Bucureşti (BVB), operatorul pieţei de capital din România, a anunţat că acţionarii societăţii au aprobat miercuri, 24 aprilie distribuirea unor dividende de 12,5 milioane de...
#prosoape hotel , #Afaceri de succes