Cine este omul care a adus Hello Kitty in Romania

Sambata, 14 Decembrie 2013, ora 00:00
2988 citiri
Cine este omul care a adus Hello Kitty in Romania

Hello Kitty este un brand cu un succes urias la nivel international. Cu toate acestea, in Romania nu a existat o reprezentanta oficiala. Cel putin nu pana in martie 2013, cand Petre Colindeata s-a gandit ca ar fi timpul sa profite de aceasta oportunitate pe piata autohtona.

Asa s-a nascut mica sa afacere care, intre timp, a inregistrat vanzari de 200.000 de euro. In preajma Craciunului, Colindeata estimeaza ca va vinde personajul japonez in Romania si va avea incasari de aproximativ 40.000 de euro. Publicul feminin este cel mai mare target al sau, desigur.

Cu toate acestea, fiind un produs de nisa, cifrele sunt mult in urma celor inregistrate la nivel mondial, recunoaste acesta.

"Hello Kitty este un personaj fictiv produs de compania japoneza Sanrio. Creat de Ikuko Shimizu, primul produs, o poseta din vinil, a fost introdus in Japonia in 1974 si in Statele Unite in 1976 (sursa: Wikipedia)", isi incepe omul de afaceri povestea de business.

Cum ati ajuns sa deveniti reprezentanti ai brandului in Romania? Stiati deja de personaj?

Brandul era cunoscut numai din perspectiva personajului, nu si a produselor. Ideea reprezentantei unice a venit prin prisma unicitatii produselor originale pe piata din Romania.

De cat timp ati intrat pe piata cu acest brand? Ce vanzari ati inregistrat in tot acest timp?

Reprezentanta Oficiala este prezent pe piata din Romania incepand cu luna martie 2013, timp in care a inregistrat vanzari de aproximativ 200.000 euro.

Cat de profitabil este Hello Kitty in Romania, in raport cu alte tari?

Comparativ cu alte tari, Hello Kitty in Romania are inca de recuperat. Acest lucru se datoareaza faptului ca brandul promoveaza produse exclusiviste, care se adreseaza unei nise bine definite.

Foto: Petre Colindeata

Care a fost cel mai extravagant Hello Kitty vandut in Romania?

Cel mai extravagant produs a fost reprezentat de categoria gentilor de calatorie si a gentilor de dama. Modelele sunt inca disponibile in magazine.

Ce vanzari estimati in perioada Craciunului pentru produsele Hello Kitty? Ce vanzari ati inregistrat anul trecut?

Vanzarile sunt estimate a atinge valoarea de aproximativ 40.000 euro in perioada amintita. Brandul este prezent in Romania incepand cu martie 2013, pana anul viitor nu putem avea o cifra exacta.

Care este cel mai vandut produs in aceasta perioada?

Cel mai vandut produs este reprezentat de papusile de plus, deoarece perioada prezenta coincide cu luna cadourilor.

V-ati gandit vreodata sa continuati distributia pentru branduri asemanatoare Hello Kitty in Romania, vreti sa va dezvoltati?

Suntem reprezentanti oficiali in Romania. Initiative in sensul dezvoltarii brandului Hello Kitty au fost demarate deja.

Brandul isi propune extinderea lantului de magazine proprii si in alte orase din Romania. De asemenea, brandul doreste o prezenta mai mare in domeniul online.

Ce alte proiecte aveti in desfasurare acum si ce planuri aveti pentru 2014?

Brandul Hello Kitty acorda atentie deosebita dezvoltarii mediului online in aceasta perioada. De asemenea, aceasta initiativa va fi continuata si pe parcursul anului 2014.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Proiectele de tip parteneriat public-privat reprezinta viitorul si de aceea am participat la IMF/WB Constituency Meeting 2024, pentru a discuta cu expertii si a vedea cum pot fi create noi...
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare, AMD Ryzen PRO Seria 8000 pentru desktop-uri și Seria 8040 pentru laptopuri. Noile procesoare sunt proiectate pentru a îmbunătăți semnificativ...
#brand Hello Kitty, #magazine Hello Kitty Romania, #afacere Hello Kitty , #Afaceri de succes