Nicoleta Chirica, Olivia Sandu si Raisa Beicu sunt trei fete tinere care au avut curajul sa inceapa un business de la zero, pornit din start cu gandul de a fi promovat pe plan international. Promovarea afacerii lor, insa, aduce cu ea si o promovare pozitiva a stilului autentic romanesc pe marile podiumuri de moda din intreaga lume.
Genti lucrate manual din piele naturala, motive romanesti, sculpturi in lemn, design unic si, mai ales, o echipa cu mari ambitii. Cam asa s-ar putea rezuma Iutta, un brand lansat in urma cu doua luni, care a reusit deja sa se impuna pe piata noastra.
"Prin natura ei, Iutta este a fost conceputa si pentru a fi promovata peste hotare. Fiind construit tocmai pentru a reda autenticul pur romanesc, acest brand va fi, speram noi, cunoscut cat mai degraba si in alte tari. Chiar credem ca acest val al promovarii romanescului, pe care il observam in ultima perioada, merita sa depaseasca sfera autohtona si sa ajute la brandingul tarii noastre. Ne place sa credem ca Iutta, prin povestea ei, se va alatura portofoliului de branduri romanesti care s-au impus la nivel international", a declarat Raisa Beicu, intr-un interviu acordat Business24.
Citeste interviul integral in urmatoarea editie de weekend Business24 "Cum sa-i cheltuiesti".