Despre business parizian, cu surprize pentru cei romantici

Sambata, 09 Februarie 2013, ora 00:00
3362 citiri
Despre business parizian, cu surprize pentru cei romantici

Nicolas Garreau este un om de afaceri francez care a stiut cum sa valorifice romantismul pe care Parisul il emana. Are o afacere din ce in ce mai profitabila, organizeaza cereri spectaculoase in casatorie, iar turistii din intreaga lume au prins gustul.

Desigur, simplul fapt ca locuieste in Paris, langa Disneyland, l-a ajutat foarte mult, recunoaste acesta.

Pentru ziua de 14 februarie are deja planificate zece cereri in casatorie, in conditiile in care media saptamanala este de trei declaratii. "Cel mai probabil voi avea in jur de 15 evenimente de planificat", sustine acesta.

Despre pragmatism si sensibilitate, dar si planuri de Ziuna Indragostitilor in business vorbeste omul de afaceri Nicolas Garreau, intr-un interviu acordat Business24.

De unde a pornit ideea de a crea un astfel de business?

Intotdeauna am fost un romantic. Cand eram copil scriam mesaje de dragoste pe care le lasam in fata casei fetei de care eram indragostit. Apoi, la liceu, obisnuiam sa ascund trandafiri in dulapurile fetelor de care imi placea.

In anii de adolescenta am avut norocul sa stau patru ani in Italia, chiar langa Venetia. Oamenii care veneau acolo in fiecare weekend si se sarutau m-au facut sa apreciez romantismul. Sunt si eu foarte romantic, la randul meu, si nu am inteles niciodata de ce nu au existat servicii specializate care sa ii ajute pe oameni sa fie romantici, sa isi surprinda persoana iubita intr-un mod spectaculos si creativ.

Cand am creat ApoteoSurprise, am vrut sa transform in realitate orice tip de poveste de dragoste sau chiar declaratiile pe care le vedem de obicei doar in filme sau le citim in carti.

De asemenea, un moment important a fost acela cand am descoperit un studiu care spunea ca 80% din femei sunt dezamagite de modul in care au fost cerute in casatorie.

Asadar, dupa ce am absolvit studiile in Inginerie Aeronautica, am muncit din greu timp de doi ani pentru a-mi lansa propria companie specializata in planificare de surprize spectaculoase. Am inceput afacerea din 2006.

Credeti ca faptul ca locuiti in Paris a facut mai usoara dezvoltarea unui astfel de business?

Ca sa fiu sincer, cred ca da, o astfel de afacere este in mare parte posibila doar in Paris. Un argument suficient de puternic este faptul ca, in fiecare an, peste trei milioane de cupluri vin in Paris pentru o escapada romantica.

Inainte de a crea ApoteoSurprise nu exista niciun astfel de serviciu prin care sa oferi persoanei iubite o astfel de surpriza. Indragostitii erau nevoiti sa gaseasca singuri solutii, insa se confruntau mereu cu doua probleme majore: nu stiau ce anume sa faca si nici cum sa o faca.

Realizarea unei surprize elegante si romantice sau planificarea unei cereri in casatorie memorabile este o adevarata meserie, ce necesita foarte multe cunostinte si experienta.

Care a fost investitia initiala in aceasta afacere

Investitia a fost in principal una de timp si energie, intrucat nu exista nicio astfel de afacere nicaieri in lume. A trebuit sa creez si sa inventez totul de unul singur.

Toata "nebunia" a durat aproximativ doi ani, pana am pus "pe picioare" ApoteoSurprise in ianuarie 2006, si abia dupa doi ani de la lansare mi-am permis sa imi acord si mie un salariu.

Asadar a fost o provocare indrazneata si sunt foarte fericit ca in sapte ani de activitate am organizat peste 1.000 de declaratii de dragoste, uneori si pentru oameni faimosi.

Ne puteti da niste exemple de oameni faimosi care au cerut ajutorul ApoteoSurprise?

Nu pot da nume, insa va pot spune ca fost si un sef de stat, un actor american, un jucator faimos de fotbal, un cantaret, cativa miliardari...

Care este cel mai mare avantaj in a avea un astfel de business?

Uimitor este cand cineva ma intreaba cuu ce ma ocup, iar eu le spun ca sunt specialist in planificarea de declaratii de dragoste spectaculoase.

Unii oameni sunt vadit impresionati. Intr-o lume plina de tristete, oamenii sunt surprinsi ca exista un astfel de job neobisnuit.

Insa cea mai mare satisfactie a mea este cand vad femeile plangand de fericire la fiecare eveniment pe care il planific. De fiecare data sunt si eu impresionat si nu imi vine sa cred ca am reusit sa transform in realitate scene pe care le vedem doar in filme. Acesta este un sentiment destul de puternic.

Care a fost cea mai extravaganta cerere in casatorie pe care ati organizat-o?

E greu de respuns, pentru ca fiecare cerere a fost creata ca un moment magic si extravagant.

Cu toate acestea, as putea spune ca experienta in care mesajul de dragoste este scris pe aripile unui avion, in timp ce indragostitii zboara in alt avion privat este cu adevarat deosebita. Afirmatia este valabila si pentru avioanele care deseneaza inimi pe cer, sau caleasca Cenusaresei care apare in Place Vendome cu tot cu pantoful magic.

Aveti clienti si din Romania? Ce aleg ei?

Da, avem in mod regulat clienti din Romania. Ca si barbatii din alte tari, ei aleg, de obicei, cel mai popular pachet: "Say I love you in a limousine" (n.r. - Spune-i "te iubesc" intr-o limuzina).

Aceasta experienta presupune o plimbare cu limuzina in Paris, cu sampanie si ciocolata rafinata. Limuzina se opreste la Turnul Eiffel, luminile din acesta se aprind, iar mesajul personalizat apare pe un ecran ultra-luminos. Femeile plang de fiecare data la aceasta declaratie de dragoste.

Ne apropiem de ziua de 14 februarie, cunoscuta in intreaga lume ca Ziua Indragostitilor. Mai avem timp sa rezervam o astfel de experienta?

Desigur, sunt nenumarate posibilitati. Eu as sugera cu aceasta ocazie chiar cea cu limuzina. Mai e si varianta de a trimite un porumbel cu un mesaj de dragoste persoanei iubite.

Cat vom scoate din buzunar pentru aceasta experienta?

Preturile ponesc de la 290 la 15.900 de euro. Pachetul de cerere in casatorie cu limuzina, cel mai solicitat de pana acum, costa 490 de euro. Un pret rezonabil, pentru experienta vietii tale.

Ce experienta ati ales, sau ati alege, pentru dumneavoastra, la cererea in casatorie?

Eu nu sunt casatorit si tocmai acesta ar putea fi motivul pentru care imi pastrez creativitatea si dorinta de a le oferi femeilor cele mai spectaculoase experiente posibile.

Daca ar fi sa aleg un pachet pentru a o cere in casatorie pe prietena mea, as alege pachetul "Say I love you while showeed by 1.000 roses" (n.r. - Spune-i 'te iubesc' in timp ce 1.000 de trandafiri cad peste voi) . Asta presupune o croaziera cu iahtul, o cina romantica, iar cand vasul se opreste sub Pot des Arts incep sa cada rand pe rand cate un trandafir. In cateva minute 1.000 de trandafiri cad "din cer", acoperind intregime iahtul si pe cei doi indragostiti.

Imi place acest scenariu, e ca in vise.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Comisia Europeană nu este acord cu TikTok Lite, noua scorneală a gigantului tech. Temeri că minorii ar putea avea acces la conținut periculos
Comisia Europeană nu este acord cu TikTok Lite, noua scorneală a gigantului tech. Temeri că minorii ar putea avea acces la conținut periculos
Comisia Europeană a anunțat recent că va investiga programul TikTok Lite, suspectând că acesta poate avea un impact negativ asupra sănătății mintale a utilizatorilor. Programul, care...
TikTok se pregătește să lanseze o funcționalitate revoluționară. Există și un risc major pentru cei care o vor folosi
TikTok se pregătește să lanseze o funcționalitate revoluționară. Există și un risc major pentru cei care o vor folosi
TikTok se pregătește să lanseze o funcționalitate revoluționară care le va permite creatorilor să distribuie conținut video narat cu orice voce doresc, prin intermediul unei noi tehnologii...
#business cereri casatorie, #cerere casatorie 14 februarie, #profit Ziua Indragostitilor , #Afaceri de succes