Primul PhotoBooth din Romania revolutioneaza selfie-urile de eveniment

Joi, 24 Decembrie 2015, ora 00:00
4634 citiri
Primul PhotoBooth din Romania revolutioneaza selfie-urile de eveniment

A aparut primul Open Social PhotoBooth din Romania: Photosnacks.ro, un serviciu de fotografie de eveniment, care aduce tehnologia la petrecere si este totodata o noua metoda de marketing pentru companii.

Fotografiile facute de invitati ajung instant pe Facebook si Instagram, doua din cele mai folosite retele de socializare din tara, unde genereaza sute de share-uri si like-uri.

Este vorba de Social Photo Booth, o cabina foto deschisa cu un software adus pentru prima data in Romania de PhotoSnacks.ro.

Photo Booth-ul este usor de folosit de orice invitat cu ajutorul unui touch-screen, si se poate integra cu paginile de social media ale organizatorului, pe care posteaza instant galerii cu fotografiile de la eveniment.

"PhotoSnacks este o solutie eficienta pentru companiile care vor sa ofere o noua experienta foto-video distractiva invitatilor, dar care vor in acelasi timp vor sa transmita un mesaj.

Este un mod eficient de marketing din punct de vedere al costurilor, si complet neintruziv, pentru ca oamenii aleg bucurosi sa impartaseasca imaginile si videourile de la petrecere pe retelele lor sociale si sa se identifice in acele poze.

Suntem un photo booth care face mai mult decat fotografii - un instrument de promovare si social sharing pentru branduri si companii", sustine Dana Minca (foto), co-fondator.

Photo Booth-ul este popular mai ales in randul celor care organizeaza petreceri de promovare si evenimente de publicitate, lansari de produse si branduri, concerte, targuri si expozitii, conferinte si evenimente interne, cum ar fi petreceri pentru angajati sau parteneri.

Cererea apare secundar si de la evenimente private mai mari, cum sunt nuntile si botezurile sau alte ocazii speciale.

Ce este PhotoSnacks?

PhotoSnacks este o cabina foto deschisa (open photo booth) dotata cu un arsenal de fotograf profesionist, camere foto/video HD performante si lumini de studio, care pe langa acestea vine si cu un software de social sharing in Facebook si Instagram, un background customizabil, care poate deveni animat, si o imprimanta foarte performanta, care asigura organizatorilor printuri nelimitate ale fotografiilor facute de invitati.

In cadrul photo booth-ului poate poza un intreg grup, nu doar cate doua sau trei persoane; iar pentru ca este o cabina deschisa, toti invitatii evenimentului iau parte la distractie.

Experienta este simpla si distractiva: te asezi impreuna cu alti participanti in fata photo boothului, selectezi efectele foto dorite, canale de social media pe care vrei sa apara poza sau clipul video/gif-ul, pozezi si gata!

Social media engagement si colectare de date de la invitati

Pe o piata plina de cabine foto pentru evenimente, cei doi co-fondatori, Dana Minca si Ionut Olteanu, mizeaza pe PhotoSnacks, pentru ca vine cu elemente tehnice noi, datorita software-ului care depaseste posibilitatile cabinelor foto clasice.

"Fata de zecile de companii care inchiriaza doar o cabina foto cu fundaluri personalizabile si recuzita tematica, PhotoSnacks vine cu noi solutii de marketing", spune Ionut, co-fondator.

Social Photo Booth-ul poate urca selfie-urile si clipurile video facute de participanti direct intr-o galerie de website sau pe toate paginile de social media ale organizatorului, cu hashtag-ul dorit, poate colecta date de la participanti, poate organiza carti de oaspeti semnate digital, sau strange testimoniale.

Cateva din cele mai importante functionalitati ale social photo booth-ului sunt:

1. Social Sharing: petreceri virale, cu sute de share-uri si likeuri

Social Sharingul este principalul feature PhotoSnacks.

Photo Booth-ul este conectat la toate retelele de social media si poate urca direct selfie-urile si clipurile facute de participanti in paginile de Facebook, Instagram, Pinterest sau Twitter a organizatorului, impreuna cu hashtagul dorit, in mai putin de cateva minute de la cand s-a facut poza.

Mai mult, aceste poze pot fi proiectate de photo booth intr-un "social wall", care aduce fotografiile facute de participanti in centrul atentiei evenimentului.

Functia de social sharing are rolul clar de a creste engagementul si numarul de fani in social media. Gadgetul vine cu propriul wi-fi hotspot 4G, pentru ca postarea pozelor sa fie sigura si rapida.

"Pentru organizatorii de evenimente, acest gadget este cea mai usoara metoda de a adauga componenta de social media serviciilor pe care le ofera", adauga Dana Minca.

2. Chestionare si colectarea datelor de la invitati

Software-ul Photo Snacks permite organizatorilor sa integreze survey-uri cu intrebari pentru participanti.

Se pot capta raspunsuri deschise, e-mailuri sau face poll-uri in care participantii sunt rugati sa aleaga intre mai multe variante.

Colectarea raspunsurilor este simpla si automata. Pentru ca pentru a distribui fotografia sau clipul video facut la photo booth invitatii trebuie sa raspunda la intregul survey, rata de raspuns este de 100%.

Orice fel de surveyuri sunt posibile, iar datele de marketing se pot exporta pentru orice CMS de remarketing.

3. Concursuri cu social engagement

O alta functie a photo booth-ului este posibilitatea de a organiza concursuri intre pozele si filmuletele facute de participanti in timpul unui eveniment.

Software-ul performant permite identificarea participantilor care au distribuit pe social media o postare dupa un anumit hashtag, le stocheaza informatiile si organizeaza aleatoriu tombole cu premii in care sunt inclusi automat.

4. Testimoniale

Orice eveniment are nevoie de parte de promovare o data ce s-a incheiat. Dana Minca explica functia photo boothului in promovarea post-eveniment:

"Testimonialele sunt esentiale pentru promovarea post eveniment si pentru castigarea increderii in brand. Photo Boothul poate inregistra mesaje de la participanti sub forma de colaj de video care sa incurajeze cresterea numarului de participanti la editiile viitoare."

5. Video Host

Functia de video host le permite organizatorilor sa aiba un mesaj pre-inregistrat (sau chiar un spot/reclama), pe care participantii il urmaresc inainte de a face pozele sau chiar in timp ce photo booth-ul ii fotografiaza.

6. Green Screen si camere cu efecte speciale

Tehnologia Green Screen PhotoSnacks vine cu propsuri, recuzita si backgrounduri atat digitale, personalizabile dupa tematica si identitatea vizuala a organizatorului.

Datorita greenscreenului, participantii au posibilitatea de a include efecte speciale inainte de a se filma sau de a face fotografii. Green screen-ul poate fi cu usurinta inlocuit de imagini cu orase exotice sau situatii care starnesc interesul participantilor.

Cum a aparut PhotoSnacks?

Ideea a pornit datorita business-urilor anterioare in domeniul organizarii de evenimente si al promovarii online.

Inspirata de felul in care oamenii posteaza selfieuri in social media si dupa ce a vandut deja doua business-uri din industria petrecerilor, nisa in care a lucrat de mai bine de 10 ani, Dana Minca, co-fondator PhotoSnacks.ro, spune ca a mizat pe acest business pentru ca vrea sa aduca serviciile foto de eveniment la nivelul serviciilor de afara:

"Cabinele foto traditionale, dotate cu echipament standard foto-video, background-uri, fundal si propsuri clasice, sunt de domeniul trecutului. Felul in care facem fotografii evolueaza datorita device-urilor, app-urilor si retelelor sociale pe care le folosim zilnic. Drept dovada cresterea numarului de useri din retele de socializare bazate pe foto, cum este Instagram.

Este un serviciu aparut recent pe piata din tara. Folosim echipamente de calitate ca sa poata oferi servicii de calitate. Suntem intr-o perioada in care educam piata si este important ca acest serviciu sa fie unul de calitate si sa ofere experiente pozitive clientilor, altfel va fi perceput negativ si greu de adoptat", a explict Dana Minca.

Planuri de viitor: integrarea cu cardul si plata prin Photo Booth

Planurile de viitor PhotoSnacks.ro merg catre participarea la evenimente publice, noi metode de a capta fotografii, video-uri si gifuri, integrarea cu cardul, plata prin photo booth si colectarea de date mai avansata de la participanti, functii valoroase pentru orice companie in strategia de marketing.

Cat costa sa ai acest photo booth la eveniment?

Bugetul unui photo booth incepe de la 299 euro si poate depasi 1.000 de euro in functie de complexitatea evenimentului.

PhotoSnacks poate fi la dispozitia participantilor pentru un minim de doua ore sau nedeterminat, pentru evenimentele care depasesc mai multe zile.

Invitatii pot face oricate fotografii doresc, fara ca nota de plata sa creasca.

Photo booth-ul se instaleaza rapid si usor in orice zona a petrecerii si este intretinut de un asistent tehnic pe toata durata inchirierii.

Experienta selfie-urilor din PhotoSnacks imbunatateste modul in care se fac fotografii la evenimente si metodele prin care brandurile aleg sa se promoveze in randul audientei lor.

Mai multe informatii legate de experienta Photo Snacks poti afla pe photosnacks.ro.

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...
#PhotoSnacks selfie evenimente, #serviciu selfie evenimente , #Afaceri online