Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

interviu

Sergiu Negru, romanul care duce calatoriile in Dubai la un alt nivel

Sergiu Negru, romanul care duce calatoriile in Dubai la un alt nivel
Sergiu Negru propune un nou concept de business pe piata operatorilor de turism: concepe excursii personalizate in Dubai, in interes de afaceri sau in interes personal.

A ales Dubaiul pentru ca-l cunoaste deja ca-n palma si stie ca o multime de manageri si antreprenori romani calatoresc intr-acolo zi de zi.

Sergiu Negru asculta preferintele clientului si construieste oferte asa cum putine agentii o fac: include bilete avion, rezervari la hotel, preluare si transfer de la aeroport cu mijloace de transport proprii, laptop si wi-fi in masina, consiliere si asistenta 24 din 24 si excursii personalizate.

In viitor isi propune sa ofere in Dubai si plimbari in balon, salturi cu parasuta deasupra Palm Island, experienta pilotajului de curse pe circuit profesionist, tur cu elicopterul, concerte, organizare competitii sportive si team-building, explica antreprenorul

Ideea de afaceri s-a nascut dupa o lunga perioada de experienta in industria hoteliera, mai ales dupa ce, lucrand in cadrul The Ritz-Carlton Hotel Company L.L.C., a castigat titlul de "Restaurant Manager of the Year in 2005" acordat de revista Hotelier- Middle East.

Iubeste Dubaiul, acolo isi petrece cel mai mult timp si recunoaste ca asta il ajuta sa organizeze cele mai selecte deplasari pentru clientii sai.

Cu toate acestea, nu uita tara de unde a plecat, si a decis sa-i aduca si pe turistii straini la el acasa.

"Am primit in Romania familii si grupuri din diferite parti ale lumii, atat din Europa cat si din Orientul Mijlociu si Asia", puncteaza Sergiu Negru, Managing Partner la Luxury Business Journey Events, pentru Business24.

Cum a inceput povestea dvs. de succes?

Aspirand spre imbunatatirea si dezvoltarea abilitatilor atat personale cat si profesionale si din dorinta de a impartasi experiente cu un mediu ospitalier cat mai larg si variat am decis sa devin un candidat serios pentru un viitor Manager in mediul Hotelier (Hospitality).

Acumularea si gestionarea cunostintelor, relatiile interpersonale, munca (in special munca in echipa), seriozitatea, dorinta de a ajunge cat mai sus, m-au condus la indeplinirea obiectivelor profesionale si castigarea prestigiosului titlu de "Restaurant Manager of the Year 2005" acordat de revista Hotelier Middle East.

Cum ati luat decizia sa intrati in business pe cont propriu?

In urma cu un an, dupa o vasta experienta acumulata in diferite domenii de activitate, business management si participarea la variate proiecte, am decis sa fac pasul spre infiintarea propriei afaceri si sa o privesc ca pe o noua oportunitate in a dezvolta si impartasi din experientele si cunostiintele mele potentialilor clienti.

Ideea de Luxury Business Journey este urmarea combinatiei dintre experienta ospitaliera dobandita si trairile avute in alte parti ale lumii (business trip & concediu).

Mai simplu spus am pornit de la simpla vorba romaneasca "Omul Sfinteste Locul"!

Ca si investitie, pe de o parte este cea materiala care nu este cea mai importanta, iar pe de alta parte este munca depusa in cercetarea pietei, definirea strategiilor, stabilirea de contacte si potentiali parteneri, promovare etc.

Puteti descrie in cateva randuri conceptul de business al companiei Luxury Business Journey?

Conceptul de business al companiei este personalizarea fiecarei oferte in parte, relatia de "prietenie" pe care o construim cu clientii nostrii, cat si implementarea completa a ofertei.

Dupa contactul cu clientul si analiza preferintelor sale, construim oferta care contine tot sejurul la cele mai mici detalii (rezervari bilete avion, rezervari hotel, preluare si transfer de la aeroport cu mijloace de transport proprii, laptop & wi-fi in masina, consiliere si asistenta 24H, excursii personalizate).

Strategia de business pe termen lung a companiei se bazeaza pe investitia in oameni, pe relatiile interpersonale, pe onestitate si pe calitatea serviciilor oferite, pentru a crea o baza solida de clienti care vor ramane fideli noua si serviciilor oferite de compania noastra.

Analizand site-ul dvs, observam ca promovati si Romania, ca destinatie de business. Cati straini ati indrumat, in 2015, in calatoria lor de business in Romania?

Am initiat si indrumat grupuri mici si mijlocii inspre Romania si frumusetiile oferite de tara noastra.

Am primit ca vizitatori in Romania, familii si grupuri din diferite parti ale lumii, atat din Europa (Germania, Olanda, Bulgaria, etc) cat si din Orientul Mijlociu si Asia.

Ce servicii le asigurati pe meleagurile noastre?

Serviciile oferite pe teritoriul Romaniei sunt in primul rand de consiliere, descriere a locurilor si obiceiurilor, cazare, transport si servicii de asistenta pe toata durata vizitei, ghid local, experimentarea traditiilor si a bucatariei romanesti.

In luna mai compania implineste un an de activitate. Cum estimati ca veti incheia acest an din punct de vedere financiar?

Pentru primul an, in principal, ne-am propus sa devenim cat mai cunoscuti pe piata pe care activam, sa facem cunoscute serviciile noastre si sa oferim calitatea pe care ne am propus-o sa o livram si sa ne cream o baza de clienti cat mai solida.

Ne bucuram sa vedem satisfactia si placerea clientiilor care au "gustat" din serviciile noastre.

Promovam ideea de turism la recomandare.

Rezultatele financiare sunt la momentul actual putin peste asteptarile noastre.

Ce inseamna sa faci business in Dubai? Putem face o comparatie cu Romania?

Sunt doua piete total diferite cu oportunitati diferite dar in care aplicam acelasi model de business. "Omul Sfinteste Locul"!

Ce planuri de business aveti pentru 2015?

Bineinteles ca ne dorim o crestere in volumul de business, marirea "familiei" LBJ, o diversificare a serviciilor oferite (plimbare in balon, salturi cu parasuta deasupra Palm Island, experienta pilotajului a masinilor de curse pe circuit profesionist, tur cu elicopterul, concerte, organizare competitii sportive si team-building, etc) si implicit, odata cu satisfactia clientiilor, un an financiar cat mai bun.

Pe partea de Romania, mai concret, am dori sa dezvoltam mai mult partea de "Discover Romania", cu focus pe Transilvania si Agroturism.

Cat timp va petreceti in Dubai si cat timp va petreceti in Romania?

Pentru moment balanta se inclina inspre partea Dubaiului deoarece cererea este mai mare.

Cum alegeti sa va relaxati in tot acest timp?

Relaxarea vine din activitati sportive in mare parte, dar si prin socializare, lectura, film si muzica.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4686 ori