Cum infrunti criza: faci din agentie imobiliara magazin alimentar

Luni, 21 Septembrie 2009, ora 10:12
2141 citiri
Cum infrunti criza: faci din agentie imobiliara magazin alimentar

Patronii agentiilor imobiliare mici, de apartament, au decis sa se reprofileze, si sa schimbe specificul firmei, ca sa poata rezista crizei si sa obtina in continuare profit. In aces context, un showroom pentru produse de mobilier a devenit restaurant, o fabrica s-a transformat in pensiune, iar o agentie imobiliara este acum un magazin alimentar. 

Blocajul aparut pe piata imobiliara a fortat multe agentii de profil sa renunte la activitate, scrie Evenimentul Zilei. Spre exemplu, o agentie imobiliara din cartierul Drumul Taberei din Bucuresti a devenit un mini market. Tot in Capitala, dar in cartierul Berceni, locul retailerului de electronice, Altex, a fost luat de magazinele de tipul "totul la 5 lei".

Patronul unei firme care producea saltele a decis sa transforme fabrica in restaurant, pentru ca vanzarile au scazut cu o treime fata de perioada similara din 2008.

"Firmele care au intrat in piata ca agentii de strada nu sunt foarte multe. Chiriile foarte mari e posibil sa le fi obligat sa se replieze in spatiile care le apartin traditional, respectiv apartamentele", a explicat Ruxandra Cleciu, pentru Evenimentul Zilei.

#criza, #magazin alimentar, #agentii imobiliare, #apartamente , #Agentii imobiliare