Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Casele se vand si pe YouTube

Casele se vand si pe YouTube
Agentii imobiliari din toata lumea aleg sa-si promoveze proprietatile pe site-uri precum YouTube, care nu sunt dedicate tranzactiilor imobiliare, dar au multi vizitatori.

Proprietati din toata lumea pot fi vizitate
din fata calculatorului



 



Internetul devine un instrument din ce in
ce mai utilizat de actorii de pe piata imobiliara. Traditionalele site-uri de
promovare a ofertelor nu mai sunt insa la mare pret. Agentii companiilor
imobiliare din toata lumea decid sa promoveze produsele pe site-uri care au multi
vizitatori. Asa s-a ajuns la YouTube, loc dedicat in general amatorilor de
divertisment. In prezent, o simpla cautare „house for sale“ pe acest portal va
aduce un numar impresionant de proprietati oferite spre vanzare.



 



Oferta din Romania este destul de saracacioasa
deoarece doar putine companii imobiliare utilizeaza in prezent aceasta metoda
de publicitate, preferate fiind anunturile in ziare sau pe portalurile
imobiliare.



 



Nu la fel stau lucrurile in cazul
companiilor din strainatate care posteaza pe YouTube videoclipuri de promovare
chiar si pentru proprietati scumpe, care costa milioane de dolari. De exemplu,
din fata calculatorului se poate face un tur al unei superbe vile din Atlanta,
care costa 3.200.000 de dolari.



 



Oferta este generoasa si pentru toate
buzunarele. Printre altele, sunt scoase la vanzare vile cu piscina in zonele
turistice din Thailanda, la preturi cuprinse intre 80.000 si 200.000 de euro,
case in sudul Frantei, cu preturi care pornesc de la 50.000 de euro, sau
apartamente in statiuni din Turcia, precum Olüdeniz, cu 60.000 de euro. O vila in
Halkidiki, pe malul marii, se vinde cu 250.000 de euro, in vreme ce o casa in
California este oferita pentru 380.000 de euro.



 



Aceasta metoda de promovare este avantajoasa
atat pentru agentii imobiliari, cat si pentru cumparatori. Astfel, principalul
avantaj al agentilor este ca anunturile postate in acest fel au o expunere
foarte mare, in conditiile in care portalul YouTube este accesat saptamanal de
milioane de persoane. Mai mult, totul este gratis. Pe de alta parte, cei care
ofera spre vanzare imobilele pot sa adauge turului virtual o coloana sonora si
imagini cu imprejurimile, astfel incat sa faca prezentarea mai spectaculoasa.
Nu in ultimul rand, linkul catre prezentarea proprietatii poate fi trimis prin
e-mail clientilor din baza de date.



 



Pentru cumparatori, avantajul consta, in
primul rand, in faptul ca pot sa viziteze din fata calculatorului mai multe
imobile dintr-o anumita zona, fara sa fie nevoie sa treaca prin mai multe
pagini web. Se economiseste timp si din faptul ca o vizionare preliminara a
unei proprietati va elimina vizionarile la fata locului pentru locuinte care nu
sunt pe placul celor care vor sa faca o astfel de achizitie.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2777 ori