Mituri de care sa te feresti cand iti cauti un job

Marti, 18 Mai 2010, ora 13:30
2106 citiri
Mituri de care sa te feresti cand iti cauti un job

Atunci cand angajatii nu se simt confortabil cu pozitia pe care o au in companie sau cand nu mai dau randament la birou, primul lucru la care ar trebui sa se gandeasca este schimbarea jobului. Insa acest lucru nu se intampla des, din cauza "miturilor" potrivit carora lipsa de experienta sau varsta inaintata impiedica gasirea unui job mai bun, informeaza LiveCareer.com. 

Iata cele mai intalnite "mituri" care ii impiedica pe angajati sa isi caute un job mai bun.

Nu poti obtine un job daca nu ai experienta

Poate ca prima ta oferta nu va fi asa cum te-ai asteptat, insa este un prim pas spre o pozitie mai buna, in companie.

Un studiu realizat in Statele Unite arata ca cei mai multi dintre angajatori au ocupat 51% din pozitiile ramase libere cu persoane din interiorul companiei.

Angajatilor le pasa doar de propriul salariu

Banii sunt importanti, insa angajatilor nu le pasa doar de salariile lor.

Potrivit unui sondaj despre satisfactia la locul de munca, citat de LiveCareer, salariatii au identificat siguranta la locul de munca drept cel mai important factor.

Pe locul doi se afla beneficiile, iar abia pe locul trei se afla remuneratia.

E prea tarziu sa imi schimb cariera

Daca ai energia si atitudinea potrivita, nu e niciodata prea tarziu sa faci asfel de schimbari.

Sondajele arata ca 27% din angajatii mai varsnici care isi schimba locul de munca, schimba si orientarea in cariera, alegand un job intr-o cu totul alta industrie decat cea in care au activat pana in acel moment.

Multitasking-ul este cel mai eficient mod de lucru

Potrivit specialistilor in HR, multitaskingul este, de fapt, cea mai ineficienta metoda de a munci.

Studiile arata ca efectuarea a doua sarcini intelectuale in acelasi timp reduce semnificativ capacitatea de concentrare a creierului pentru fiecare sarcina in parte si indeplinirea lor dureaza mai mult.

Fara supraveghere, majoritatea angajatilor vor pierde timpul

Majoritatea angajatilor de azi muncesc fara a fi constransi, iar angajatorii sunt constienti ca o supraveghere prea atenta poate afecta performanta subalternilor.

Studiile din domeniu arata ca un astfel de management are un impact negativ asupra comunicarii superiori-angajati, asupra productivitatii, rezolvarii problemelor si atingerii obiectivelor. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#angajat, #angajator, #cariera, #job, #mituri , #stiri Impact