Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

ING Group, profit de 2 miliarde de euro

ING Group, profit de 2 miliarde de euro
ING Group a anuntat ieri rezultatele financiare inregistrate la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al acestui an. In aceasta perioada, institutia a obtinut un profit net de doua miliarde de Euro.Profitul net al ING Group s-a majorat cu 29,9% in comparatie cu perioada similara a anului trecut, cifrandu-se la la 2.014 milioane Euro, se arata intr-un comunicat al bancii. De asemenea, profitul net pe actiune a crescut cu 29,2% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2005, de la 0,72 Euro la 0,93 Euro.
Aceste rezultate confirma trendul pozitiv inregistrat de ING Group in prima parte a anului. S-au inregistrat majorari semnificative ale veniturilor atat in activitatile bancare, cat si in cele de asigurari. Astfel, veniturile din activitatile bancare au crescut cu 9,4% si au ajuns la 3.588 milioane Euro, in timp ce veniturile din primele de asigurare de viata au ajuns la 10.453 milioane Euro, cu o crestere de 5,5%.
Rezultatele obtinute in prima jumatate a acestui an releva faptul ca profitul net al grupului a crescut cu 15% comparativ cu perioada similara din 2005, ajungand in prezent la 4 miliarde Euro.

«Eforturile noastre continua sa dea rezultate, confirmand trendul pozitiv inregistrat in ultima perioada. In al doilea trimestru, profitul din activitatile recurente - fara cheltuieli exceptionale- s-a majorat cu 38,8% atingand o suma record de 2.023 milioane Euro, reflectand atat o crestere solida cat si un control eficient al cheltuielilor operationaleA", a declarat Michel Tilmant, presedintele Comitetului Executiv al ING Group.

ING Group isi mentine aceleasi obiective pana la sfarsitul anului: continuarea cresterii organice, concentrarea asupra rezultatelor, incluzand controlul costurilor si satisfacerea clientilor prin actiuni eficiente ale fiecarei linii de business, precum si mentinerea echilibrului dintre crestere si profit.

Al doilea trimestru al acestui an a insemnat pentru intregul grup si o reconfirmare a valorii brandului ING, acesta fiind cel de-al treilea an consecutiv in care Interbrand si Business Week includ ING in topul celor mai valoroase branduri din lume. Anul acesta ING s-a clasat pe locul 85, valoarea brandului fiind estimata la 3,4 miliarde Euro.

ING Romania face parte din ING Group, institutie financiara de origine olandeza cu o experienta de 150 de ani, ce ofera o gama larga de servicii bancare, administrare de fonduri si asigurari. ING Group are 115.000 de angajati care isi desfasoara activitatea in peste 50 de tari.



Bloombiz

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 757 ori