Pe masura ce razboiul de pe piata smartphone-urilor devine tot mai aprig, producatorii de procesoare pentru dispozitive mobile se grabesc sa adune cat mai multa glorie.
Producatorii de procesoare, precum Intel, Qualcommsi Nvidia, nu vor sa ramana in umbra Apple si Samsung si isi doresc ca piata sa fie constienta de puterea procesoarelor pe care le produc pentru telefoanele mobile, potrivit Reuters.
Producatorii spera sa-si fortifice brandurile, iar Intel conduce la acest capitol in mod special datorita campaniei sale de marketing "Intel Inside", care a depasit granitele computerelor personale. Campania Intel Inside are un buget de neegalat in industria IT&C, de 2,1 miliarde de dolari pe an, pentru publicitate si marketing.
Campania a fost lansata initial in 1991 si a crescut imaginea componentelor electronice, pe urma a produselor premium, devenind ulterior asimilata laptopurilor.
In acest an, logo-ul Intel Inside a aparut si pe spatele smartphone-urilor lansate in Marea Britanie, India si Rusia.
Intel spera sa aduca aceasta campanie de marketing si in Statele Unite, incepand cu anul viitor, sperand sa obtina un avantaj asupra rivalilor de la Qualcomm si Nvidia, care nu sunt atat de cunoscuti in randul consumatorilor finali.
Ramane de vazut cum va reusi producatorilor sa convinga producatorii de telefoane mobile sa puna logo-ul Intel Inside pe dispozitivele lor. Pentru branduri aflate la inceput de drum, fara un nume in industrie, parteneriatul cu Intel poate fi o oportunitate. Pe de alta parte, companii precum Apple refuza sa se asocieze cu vreunul dintre furnizorii sai.