LG a lansat noul smartphone G3 in China, in incercarea de a-si majora cota de piata

Duminica, 10 August 2014, ora 10:40
1207 citiri
LG a lansat noul smartphone G3 in China, in incercarea de a-si majora cota de piata
Sursa foto: Reuters

LG va incepe luni vanzarea in China a ultimului sau smartphone de top, G3, o piata unde concurenta dintre producatori de smartphone din clasa high-end a devenit acerba.

Compania a precizat ca noul terminal va fi vandut prin magazinul online JD.com, al doilea ca marime din China, la un pret de 3.999 yuani (650 de dolari), conform Reuters.

Desi este mai ieftin decat in Coreea de Sud, unde costa 869 de dolari, modelul va fi de peste doua ori mai scump decat terminalele similare produse de competitorii locali, cum este Xiaomi, care a preluat prima pozitie de la Samsung in trimestrul doi.

LG s-a clasat pe pozitia a cincea pe piata globala a smartphone-urilor in trimestrul doi, conform IDC, insa nu a reusit sa intre in top zece in China.

Compania va trebui sa depuna eforturi pentru a-si creste cota de piata din China, mai ales ca nu a semnat niciun acord cu operatorii de telefonie mobile. Comparativ, Apple a semnat un asftel de acord cu cel mai mare operator, China Mobile.

Din punct de vedere al performantelor, modelul G3 este superior predecesoarelor sale, avand un ecran de 5,5 inci cu rezolutie mare si o putere de receptie mai buna.

Tom Kang, specialist in domeniu din Coreea de Sud, a precizat ca G3 are un ercan cu performante superioare celor ale modelului Galaxy S5 de la Samsung, si ca va deveni o atractie pentru consumatorii chinezi, insa absenta unui acord de subventii cu operatorii ar putea ridica unele probleme.

Divizia de telefoane mobile a celor de la LG a reintrat pe profit in intervalul aprilie-iunie, dupa ce a vandut 14,5 milioane de munitati, nivel record. LG are ca obiectiv vanzarea a 10 milioane de terminale G3, insa nu a precizat termenul in care acesta trebuie atins.

#lg china, #smartphone LG , #China