Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce tipuri de asigurari prefera romanii?

Ce tipuri de asigurari prefera romanii?
42,4% dintre bucure?teni ?i 34,0% dintre romanii din ora?ele mari ale ??rii inten?ioneaz? s? incheie o asigurare in viitorul apropiat. Cei mai mul?i sunt interesa?i de asigurarile de via??, cele pentru locuin??, de s?n?tate, de accidente ?i cele auto. Cei 18,6% dintre bucurestenicare intentioneaza sa incheie o asigurare
de viata in viitorul
apropiat sunt dispusi sa cheltuiasca, in medie, 158,52 lei lunar in acest scop.
Pe de alta parte, cei 13,6% dintre locuitorii din celelalte orase ale tarii ar
aloca, in medie, 100,02 lei
lunar unei asigurari de acest tip.


Analizand profilul
celor interesati de asigurarile de viata, acestia sunt persoane tinere,
preponderent barbati, cu venit minim lunar de 1.000 lei, studii medii si
superioare
, care intentioneaza sa incheie si alte tipuri de asigurari (cum ar
fi cea pentru accidente sau
cea auto). Pentru ei, asigurarea de viata este in top 3 al beneficiilor
extrasalariale dorite.



Si daca tinerii
se gandesc mai mult la asigurarile de viata, romanii trecuti de 36 de ani (in
Bucuresti) si 46 de ani (in provincie) se gandesc si la asigurarea locuintelor proprietate personala. Bucurestenii
incadrati la aceasta categorie nu intentioneaza sa incheie si alte tipuri de
asigurari, spre deosebire de romanii din celelalte mari orase ale tarii, care
detin si alte tipuri de asigurari pentru a se proteja de evenimente nedorite si
intentioneaza sa mai achizitioneze produse de acest tip.



In ceea ce
piveste asigurarile de sanatate,
studiul arata ca bucurestenii sunt dispusi sa le aloce in medie 70,78 lei
lunar
, in vreme ce media calculata pentru locuitorii din restul tarii se ridica
la 84,89 lei pentru aceste produse. Femeile par a fi cele mai interesate de
asigurarea de sanatate, punand-o pe primul loc in randul beneficiilor extrasalariale
dorite
.



Acestea sunt rezultate prezentate de
un studiu co-branded lansat de MEDNET Marketing Research Center si
Revista PRIMM - Asigurari&Pensii. Publicul tinta a
fost reprezentat de persoane adulte cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani,
din Bucuresti si din orase cu mai mult de 100.000 de locuitori. Au fost
intervievati 800 de respondenti
in Bucuresti si 803 din restul
tarii, folosind esantioane reprezentative.



 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1011 ori