Criza scade consumul de dulciuri

Miercuri, 19 August 2009, ora 17:29
1698 citiri
Criza scade consumul de dulciuri

Piata cafelei si a ciocolatei si-a temperat crestere in 2009 la 5%, comparativ cu anul trecut cand piata cicolatei a inregistrat o crestere de 20% a declarat, miercuri, directorul general al Kraft Romania, Lachlan Grave, citat de NewsIn.

"Anul trecut piata de ciocolata crestea cu peste 20%, in 2009 aceasta se afla in crestere cu pana la 5%. Este o scadere semnificativa insa suntem destul de norocosi ca avem aceasta crestere. Pe piata cafelei scaderea a fost mai mica, insa suntem in aceeasi crestere de pana in 5%", a spus Lachlan Grave.

Referindu-se la activitate companiei in 2008, acesta a precizat ca anul trecut a fost un an excelent, Kraft Romania inregistrand o crestere de doua cifre a veniturilor, insa pentru 2009 se astepta la o crestere de o cifra.

"Toate categoriile de produse si-au incetinit ritmul de crestere la o cifra", a spus directorul general al Kraft Romania.

Pentru a doua jumatate a anului 2009, Grave a precizat ca firma Kraft Romania intentioneaza sa investeasca puternic in marcile Poiana, Milka si Jacobs.

"Ne vom intesifica activitatile promotionale care ne vor sprijini sa sporim valoarea marcilor", a mai spus Grave.

Acesta a adaugat ca peste 60% din investitii vor fi facute in a doua jumatate a anului.

"Nivelul investitiilor este cam acelasi ca anul trecut, insa vom investi in mai putine marci", a mai declarat Lachlan Grave.

Cât costă iepurașul de ciocolată pentru Paște în România față de Marea Britanie: ”Românul e cel mai hapsân comerciant”
Cât costă iepurașul de ciocolată pentru Paște în România față de Marea Britanie: ”Românul e cel mai hapsân comerciant”
De trei ani, prețurile continuă să crească într-un ritm amețitor. Salariile și pensiile, mai puțin. La nivelul UE, țara noastră e pe primul loc la inflație. Inclusiv comparativ cu...
#criza, #dulciuri, #cafea, #ciocolata , #Romania