Romania, o zona strategica pentru afacerile Discovery

Luni, 16 Noiembrie 2009, ora 16:06
1340 citiri
Romania, o zona strategica pentru afacerile Discovery

Discovery Communications, ce opereaza 7 posturi TV in Romania, a raportat in trimestrul 3 din 2009 un profit net de 854 milioane dolari, in Romania veniturile companiei inregistrand "o crestere de doua cifre", a declarat Katarzyna Kieli, general manager pe Europa Centrala, intr-un interviu acordat Mediafax.

Katarzyna Kieli, general manager Discovery Networks Europa Centrala, vorbeste in interviul acordat Mediafax despre veniturile companiei Discovery la nivel international, dar si despre strategia Discovery pe piata romaneasca, incasarile din publicitate, abonatii si programele posturilor Discovery.

In Romania, compania Discovery Networks Europa Centrala opereaza posturile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, ID Investigation Discovery si Discovery HD.

Katarzyna Kieli spune ca Romania este "o zona strategica" pentru afacerile Discovery din Europa Centrala, fiind "a doua piata ca marime, dupa Polonia".

In ciuda crizei economice, Discovery a reusit sa genereze "o crestere de doua cifre" a veniturilor sale in Romania, in primele noua luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara din 2008.

De altfel, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finante, Discovery Romania a inregistrat venituri in crestere si in 2008, fata de anul 2007. Astfel, in 2008, Discovery Romania a raportat o cifra de afaceri neta de 23.908.636 de lei si un profit net de 3.940.226 de lei, fata de 2007, cand societatea avea o cifra de afaceri neta de 11.098.585 de lei si un profit de 2.468.661 de lei.

Cresterea veniturilor companiei in Romania a venit pe fondul cresterii audientei si distributiei posturilor operate de Discovery Communications. Astfel, audienta Discovery Channel a crescut cu 63% in primele noua luni ale anului fata de 2008. In ceea ce priveste distributia, in Romania, pentru primele noua luni ale anului, posturile din portofoliul Discovery in Romania au cunoscut o crestere cu aproximativ 15% fata de aceeasi perioada din 2008.

Dacă “fiecare gospodină trebuie să știe să conducă statul”, orice bucureștean trebuie să știe să conducă PMB
Dacă “fiecare gospodină trebuie să știe să conducă statul”, orice bucureștean trebuie să știe să conducă PMB
Lenin a fost un vizionar, iar una din maximele lui, pe care o regasiti in titlu, pare a fi valabila si in Romania zilelor noastre... Aceasta este o radiografie a momentului politic actual, cu...
#romania, #afaceri, #discovery, #investitii, #venituri , #Romania